نابودی اسرائیل پایان انحصار طلبی در اقتصاد جهانی است

اقتصاد ایران: اصفهان - امام جمعه ورزنه گفت: پایان اسرائیل، پایان ربا، انحصار طلبی در اقتصاد جهانی، جنگ افروزی وشرارت در جهان است واین پایان دادن به غده سرطانی بر تکیه بر انقلاب الهی ممکن است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حسین علیزاده امام جمعه موقت شهر ورزنه در خطبه اول نماز جمعه اظهار کرد: تقوا یک مرز بندی بین انسان مؤمن و نافرمانی از خدا و گناه است تقوی مرزبندی بین احتکار، ربا و گرانفروشی است اهل تقوی ارزاق عمومی مردم را احتکار نمی‌کند

وی تصریح کرد: انسان اهل عفت و پاکدامنی و حجاب است و بین خود و چشم هرزگی مرزکشی دارد و هرکاری که انسان را به گناه نزدیک می‌کند او را از مرز تقوی دور می‌کند.

امام جمعه موقت ورزنه به وفاق بین مؤمنین اشاره و بیان داشت: کسانی که ر فضای عمومی جامعه حجاب خود را برمی دارند و ادعای وفاق در جامعه اسلامی می‌کنند اینها مرزبندی بین کفر و مؤمنین را نشناخته‌اند و این وفاق نیست بلکه شکاف در جامعه می‌باشد.

حجت الاسلام علیزاده در ادامه افزود: با اهل گناه باید مرزبندی داشته باشیم که البته این مرز بندی مراحل متفاوتی دارد که در مبحث امربه معروف ونهی از منکر این مراحل آمده است و اگر کسانی در جامعه اسلامی مرز عفت و بی عفتی را خراب کنند و دم از وقفاق بزنند بدانید گه آنها دروغ می‌گویند.

وی به مرزبندی سیاسی اشاره کرد و گفت: تقوی یعنی مرز بندی سیاسی بین حکومت ولایت الله و ولایت طاغوت، کسانی‌که که به بهانه‌های منافع سمت مستکبران عالم دست دوستی دراز می‌کنند تقوی سیاسی ندارند و قرآن می‌فرماید کسانی‌که از این مرز بندی عبور می‌کنند از شما نیستند.

امام جمعه موقت ورزنه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با تقوی هیچگاه به مستکبران جهان که دستشان به خون هزاران نفر از مردم عزه و فلسطین آلوده است هیچگاه دست دوستی نخواهد داد.

حجت الاسلام علیزاده به عدالت در جامعه اشاره وبیان داشت: عدالت ورزی یک اصل برای مذهب شیعه می‌باشد عدل در اصول دین یعنی اینکه مرز بندی تقوا رعایت شود.

حجت الاسلام علیزاده در خطبه دوم نماز جمعه شهر ورزنه ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار کرد: ماه ربیع الاول به برکت ولادت پیامبر گرامی اسلام بهار زندگی ورحمت است و مرزبندی در حب به پیامبر و همچنین بغض دشمنان پیامبر تقوا الهی است که باید این حب وبغض مستمر در دل مؤمنین جریان داشته باشد.

وی به روایتی از امام رضا (ع) اشاره وبیان داشت: فتنه‌ای بین شیعیان به وجود خواهد آمد که از فتنه دجال پیچیده‌تر است و آن این است که عده‌ای مدعی محبت اهلبیت هستند که دروغ می‌گویند و فتنه درست می‌کنند وتلاش می‌کنند که دشمنان را دوست ودوستان را دشمن بدارند.

امام جمعه موقت ورزنه به قیام ۱۷ شهریور اشاره وافزود: درهمه صحنه‌های انقلاب اسلامی عالمان وارسته وسینه چاکی برای مردم تلاش کرده‌اند که در قیام ۱۷ شهریور هم عالمی وارسته وبزرگ بنام یحیی نوری بخاطر ظلم‌هایی که رژیم سفاک پهلوی انجام می‌داد مردم را به قیام علیه ظالمان فراخواند ودر ۱۷ شهریوردر میدان زاله تهران مردم قیام کردند که منجر به کشته شدن صدها نفر از مردم بی گناه شد که این قیام نقطه عطفی برای پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی تصریح کرد: در ۱۷ شهریور ماه که یکی از روزهای ظلم حکومت پهلوی بود ومردم را به گلوله بستند شهید منصور مقصودی که اهلی شهر ورزنه می‌باشد در این قیام به شهادت رسید.

حجت الاسلام علیزاده به سقوط رژیم صهیونیستی اسرائیل اشاره وبیان داشت: مرکز فساد و غده سرطانی عالم نفس‌های آخر خود را می‌کشد و آخرین حلقه‌های محاصره این رژیم کودک کش هم با اعلام موجودیت نیروهای مؤمن و مسلمان در کرانه باختری رود اردن شکل گرفته است.

امام جمعه موقت ورزنه در ادامه افزود: روزهای نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است و امروز دشمنان نظام اسلامی هم بر نابودی این رژیم تاکید می‌کنند و بدانیم که پایان اسرائیل یعنی پایان شبه فراکنی و فتنه گری، فساد اخلاقی ساماندهی شده در کل عالم است.

وی تصریح کرد: پایان اسرائیل، پایان ربا، انحصار طلبی در اقتصاد جهانی، جنگ افروزی وشرارت در جهان است واین پایان دادن به غده سرطانی بر تکیه بر انقلاب الهی امام خمینی (ره) وراه شهدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری و حمایت مردم انقلابی ایران اسلامی اتفاق خواهد افتاد و به زودی در مسجد الاقضی نماز خواهیم خواند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ