افتتاح دفتر منطقه آزاد تجاری در بیله سوار ضامن توسعه منطقه است

اقتصاد ایران: بیله سوار - امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: افتتاح دفتر منطقه آزاد تجاری اردبیل در محدوده شهرستان بیله سوار ضامن توسعه اقتصادی و اشتغال در منطقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر مرزی بیله سوار با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و تبریک حلول ماه ربیع الاول، به ویژگی‌های افراد متقی از زبان نهج البلاغه پرداخت و اظهار کرد: آبروی دنیوی و اخروی انسان‌ها در گرو تقوامداری آنان است و مؤمن به دلیل رعایت تقوا از بسیاری از آلودگی‌های دنیوی مصون می‌ماند.

وی با اشاره به افتتاح دفتر منطقه آزاد تجاری اردبیل در محدوده شهرستان بیله سوار با حضور استاندار اردبیل تحقق این آرزوی دیرینه اهالی بیله سوار را تبریک گفت و از مسئولان کشوری، استانی و محلی و به ویژه خیرین و کشاورزان منطقه که در تحقق این پروژه ملی سهیم بودند، قدردانی کرد.

امام جمعه بیله سوار گفت: با این افتتاح توسعه، عمران و آبادانی منطقه بیله سوار به حول و قوه الهی شروع خواهد شد و انتظار ما از مسئولان این است با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی خود از محرومیت و مشکلات چندین ساله این شهرستان اندکی کاسته شود و آمار ازدواج، اشتغال رو به افزایش باشد و از مهاجرت‌های بی رویه به سایر شهرها و استان‌ها کاسته شود.

حجت الاسلام عزیزی با انتقاد از عملکرد مسئولان در حوزه عمران و مبلمان شهری، به مشکلات مسکن مهر ۱۲۶ واحدی واقع در محله کمربندی اشاره کرد و افزود: مردم ولی نعمت ما هستند، این دور از انصاف است که به مطالبات بحق مردم پاسخ داده نشود چرا که حدود ۷۰۰ نفر در آن منطقه ساکن هستند اما دریغ از وجود خط تاکسی شهری، نانوایی، فضای سبز و پارک که مردم و اهالی بتوانند از آن استفاده کنند.

وی در ادامه خطاب به شهردار و شورای شهر گفت: فصل کاری رو به پایان است و پاییز فصل بارندگی است و عملاً در فصل بارندگی آسفالت ریزی امکانپذیر نیست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار با تسلیت فرارسیدن شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت حضرت بقیه الله الاعظم گفت: عالم امکان با مدیریت مهدی موعود فلاح و رستگاری را تجربه خواهند کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسعلی دلواری فرمانده مبارز و شجاع نبرد با استکبار و استعمار انگلیس وی را چهره شاخص ملی در مبارزه با استعمار دانست و تصریح کرد: لازم است نسل نوجوان و جوان با سلوک وی آشنا باشند و چهره ملی وی به آنان معرفی شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ