امروز پرچم فلسطین در سراسر دنیا برافراشته شد

اقتصاد ایران: اهواز - امام جمعه موقت آبادان گفت: امروز پرچم فلسطین در سراسر دنیا برافراشته شد و امیدواریم با تلاش جبهه مقاومت در اقصی نقاط دنیا به زودی شاهد نابودی این رژیم باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی عسکری در جمع نمازگزاران در مصلی ثامن الائمه با قدردانی از خادمان فعال در ماه‌های محرم و صفر اظهار کرد: کسانی که در این ایام اقامه عزا کردند و قدمی در راه امام حسین برداشتند، قابل ستایش اند.

امام جمعه موقت آبادان در ادامه به تلاش‌های مثلث عبری، عربی و غربی در رابطه با جا انداختن کشور جعلی اسرائیل و نابودی مردم غزه اشاره کرد و گفت: نقشه‌های آنها با شکست مواجه شد و در طوفان الاقصی شاهد شکست آنان در رسیدن به اهدافشان بودیم و امروز شاهد آن هستیم که میان غزه و کرانه باختری اتحاد به وجود آمد و منفورترین افراد در جهان صهیونیست‌ها هستند.

وی عنوان کرد: امروز پرچم فلسطین در سراسر دنیا برافراشته شد و امیدواریم با تلاش جبهه مقاومت در اقصی نقاط دنیا به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

حجت الاسلام عسکری به آغاز کار دولت چهاردهم نیز اشاره کرد و گفت: دولتمردان با حمایت مردم و مقام معظم رهبری امیدواریم همت خود را برای خدمت به مردم به کار بگیرند و از حاشیه به دوری کنند.

امام جمعه موقت آبادان اظهار کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هم توجه کنند عزل و نصب‌ها در آبادان و استان خوزستان طوری باشد که منتخبان تنها به فکر آباد کردن و رسیدگی به شهر و استان باشند.

وی نقشه کشی دشمنان برای عدم پایبندی جامعه به مساله حجاب را یادآور شد و گفت: لازم است گروه‌های فرهنگی، امنیتی و انتظامی برنامه ریزی و بررسی کنند چگونه جلوی کار آنها را بگیرند چرا که آبادان شهر شهداست و نباید شاهد بدحجابی در آن باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ