دغدغه هنرمندان برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری میناب اجابت شود

اقتصاد ایران: بندرعباس- امام جمعه میناب با گلایه از راکد بودن چند ساله پروژه مجتمع فرهنگی هنری میناب خواستار تکمیل این پروژه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میناب اظهار کرد: جمعیت، خانواده و حجاب و عفاف از جمله مسائل مهم جامعه است که دشمن بر روی آن‌ها تمرکز کرده است.

آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد فروپاشی در نهاد خانواده‌های مسلمان هستند

وی افزود: جهان استکبار و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار به دنبال ایجاد فروپاشی در نهاد خانواده در ایران و کشورهای مسلمانان هستند و برای تحقق این هدف شوم سیاست کاهش جمعیت و حمله به حجاب و عفاف را نیز دنبال می‌کنند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری تمرکز دشمن در کلان مسائل خانواده، جمعیت و عفاف و حجاب را کاملاً حساب شده و برنامه‌ریزی شده دانست و گفت: متأسفانه بر اثر تبلیغات سو دشمنان برخی در داخل ممالک اسلامی ناخواسته درگیر و گرفتار دام غربی‌ها شده‌اند.

آیت الله ابراهیمی زنان ایرانی و مسلمان را پیشتاز کارهای بزرگ و تحول‌ساز دانست و بیان کرد: زنان و دختران جامعه ما می‌دانند که عریان شدن چه تأثیری روی فروپاشی نهاد خانواده دارد و جامعه‌ای هم که بنیان خانواده‌ها در آن سست شود با چه آسیب‌هایی روبرو خواهد شد از این رو به جامعه زنان توصیه می‌کنیم مانند همیشه هوشمندی و بصیرت خود را حفظ کنند.

سست شدن بنیان خانواده‌ها موجب گسترش فساد در جامعه می‌شود

امام جمعه شهرستان میناب بیان کرد: در صورتی که خانواده‌ها بنیان خود را از دست دهند جامعه دچار آسیب‌های خانمان‌سوزی مانند اعتیاد خواهد شد، اعتیاد منجر به افزایش طلاق در جامعه و افزایش طلاق منجر به افزایش فساد می‌شود.

وی ادامه داد: آسیب‌ها دومینو وار پشت سر هم ادامه پیدا می‌کنند و شرایط توصیف شده موجب می‌شود جامعه با فرزندانی روبرو شود که بدون پدر و مادر بزرگ می‌شوند یا به هر نحوی بد سرپرست هستند از طرفی آسیب‌ها موجب می‌شود فرزندان رها شده در جامعه نیز زیاد شوند و خودکشی و دیگر آسیب‌ها نیز گسترش یابد.

آیت الله ابراهیمی تصریح کرد: ویژگی‌های فوق‌الذکر، ویژگی‌های یک جامعه غرب زده است و دشمن نیز دنبال همین است اما خوشبختانه بانوان جامعه این مسائل را به خوبی درک کرده‌اند و می‌دانند اگر بخواهند به نسخه دشمن عمل کنند نهاد خانواده از هم می‌پاشد و این نوع آسیب‌ها در انتظارشان است.

آثار و برکات مقاومت در اروپا و آمریکا نیز قابل مشاهده است

امام جمعه میناب در بخش دیگری از سخنانش به موضوع غزه نیز اشاره کرد و گفت: امروز مظاهر مقاومتی که در غزه شروع شده است از سرزمین‌های اشغالی خارج شده است و در عراق، سوریه، لبنان، یمن و اروپا و آمریکا نیز می‌توان آثار و برکات آن را دید.

وی افزود: دانشجویانی که امروز در میدان حاضر و حمایت خود را از غزه نشان دادند یعنی آثار مقاومت و تحولات جهانی به خوبی نمایان شده است.

حمایت از مردم غزه نباید دچار روزمره‌گی شود

آیت الله ابراهیمی با اشاره به حمایت مردم هرمزگان از مردم مظلوم غزه، عنوان کرد: نباید دست از حمایت از آرمان قدس برداریم و همچنین نباید اجاره دهیم که ظلم ستیزی و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی دچار روزمره‌گی شود بلکه باید تلاش کنیم این عقیده همیشه زنده و سر پا بماند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با محکوم کردن رژیم صهیونسیتی بابت حملات وحشیانه به مردم و کودکان مظلوم فلسطین، اظهار کرد: رژیم صهیونسیتی همانند غده سرطانی در منطقه است که باید محو شود چرا که وجود این رژیم سبب ناامنی در منطقه می‌شود.

دغدغه هنرمندان برای تکمیل مجتمع فرهنگی میناب اجابت شود

امام جمعه میناب در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی از مطالبات عمومی هنرمندان شرق هرمزگان و در رأس آن‌ها هنرمندان شهرستان میناب، تکمیل مجتمع فرهنگی هنری میناب است که چندین سال با وجود تذکرات مکرر راکد و نیمه تمام مانده است.

وی ادامه داد: از مسؤولان استان هرمزگان درخواست داریم دغدغه هنرمندان شهرستان میناب را شنیده و اجابت کنند تا هر چه سریع‌تر این مجتمع وارد مدار خدمت به فرهنگ و هنر شهرستان شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در بندرعباس، رودان، بشاگرد، توکهور و هشتبندی شاهد وجود پروژه‌های کتابخانه‌ای نیمه تمام هستیم که لازم است این پروژه‌ها با اهتمام مسؤولان و تخصیص اعتبارات تکمیل شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ