به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود

اقتصاد ایران: اردستان-امام جمعه اردستان گفت: شاهد جنایت بیشتر رژیم صهیونیستی هستیم که مسلمان را به شهادت می‌رسانند و امید می‌رود به زودی نابودی این رژیم منحوس را شاهد باشیم‌.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان اظهار داشت: قرآن وسیله یادآوری و تذکر برای تقوا است همه مردم مخاطب قرآن هستند، ولی کسانی که دلشان و فکرشان مجهز بوده و بدون خلل باشد از قرآن کریم استفاده می‌کنند.

وی افزود: دو ماه محرم و صفر، ماه حزن‌واندوه اهل بیت با مرثیه خوانی و عزاداری و بزرگداشت حادثه عاشورا، اربعین و رحلت پیامبر و شهادت امام رضا سپری شد و ماه ربیع الاول که از آن به‌عنوان بهار زندگی یاد می‌شود، فرا رسیده است.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: هفدهم شهریور روز اوج گیری تظاهرات مردمی در تهران و سایر شهرها بود که در میدان ژاله سابق و شهدا امروزی تهران جمع شدند. همچنین رژیم نیز بدون اعلام حکومت نظامی مردم را به رگبار بستند و هزاران نفر شهید و مجروح شدند.

دهشیری خاطرنشان کرد: موضوع شهادت مردم در هفدهم شهریور به نجف و امام رسید، امام راحل وحشی گری مأموران شاه را مطرح کرد و مردم را به ادامه قیام دعوت کرد که نه تنها شعله آتش خشم ملت فروگذار نشد بلکه بیشتر نیز شد.

وی تاکید کرد: شاهد جنایت بیشتر رژیم صهیونیستی هستیم که مسلمان را به شهادت می‌رسانند، خون مردم مظلوم کرانه باختری را ریخته و زیرساخت‌های آنان را از بین می‌برد و تاریخ اینها را ثبت خواهد کرد که به زودی شاهد نابودی این غده سرطانی بوده و شیشه عمر آنان به سنگ خواهد خورد.

امام جمعه اردستان بیان کرد: تکیه کلام رئیس جمهور همواره کنار گذاشتن اختلافات و توجه به وحدت است که در همه سخنرانی‌های خود این را مطرح می‌کند و سال‌های سال نیز امام راحل و رهبری بر این مورد تأکید دارند اما گاهی اوقات برخی مسئولین باعث اختلاف می‌شوند.

دهشیری اضافه کرد: یکی از طرفداران رئیس جمهور حرفی زده که با روحیه و سخنان رئیس جمهور سنخیت ندارد و سه سال خدمت صادقانه دولت شهید رئیسی که مورد تأکید رهبری بودند آن را دولت ناامیدی نامیده که اینگونه سخن‌ها مناسب نیست.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس، یادآور شد: معاون پرورشی آموزش و پروش اردستان معرفی شود، معاون وزیر اعلام کرده که برای هر مدرسه معاون پرورشی خواهد داشت و امید می‌رود که به بحث آموزش و تربیت توجه جدی و بیش از پیش شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ