غفلت و اعتماد به دشمن مانع تحقق دولت اسلامی می‌شود

اقتصاد ایران: بردسکن- امام جمعه بردسکن گفت: غفلت و اعتماد به دشمن و فراموش کردن دشمنی آمریکا مانع تحقق دولت اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای نماز جمعه برگزار شد، اظهار کرد: دولت چهاردهم با شعار عدالت وارد عرصه شد و امید است در عمل هم عدالت را حفظ کند.

امام جمعه بردسکن ضمن قبولی دو ماه عزاداری در ماه محرم و صفر و تبریک ماه ربیع الاول افزود: در اجرای عدالت دولت چهاردهم همه منتظر هستیم ببینیم وزرای دولت در چه جهتی حرکت می‌کنند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبری مراحلی برای نظام تعریف کردند که مرحله اول انقلاب اسلامی، دوم نظام اسلامی و سوم دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی است که هم اکنون ما در مرحله تشکیل دولت اسلامی قرار داریم.

امینی به موانع رسیدن به دولت اسلامی اشاره کرد و گفت: سستی بینش و ایمان، عدم باور به ظرفیت‌های درونی نظام، اعتماد به نسخه‌های بیگانه، غفلت از دشمن و دنیا زدگی و اشراف گری و کم کاری و کم انگیزگی موانع رسیدن به دولت اسلامی است.

امام جمعه بردسکن در ادامه به تخلف‌های بانکی اشاره کرد و افزود: بانک‌ها ۵۰ درصد تسهیلات را برای خودشان برداشته و وقتی دلیل را پرس و جو می‌شویم، رئیس مجموعه می‌گوید کارکنان در سرما و گرما می‌آیند و حقشان است.

وی گفت: شما از پول همین مردم به جایی رسیدید، آن‌وقت در گرمای مطلوب و سرمای مطبوع اذیت می‌شوید؟

امینی به ۱۷ شهریور ماه که یادآور یکی از جنایت‌های شاه ملعون است، افزود: شاه معلون در قیام خونین مردمی که آمدند تا از بی عدالتی بگویند و آمدند شعار دهند که وضع موجود را نمی‌خواهیم را به رگبار بست و ۴ هزار نفر را شهید کرد.

امام جمعه بردسکن در ادامه به هفته تعاون اشاره کرد و گفت: معیار تعاون در آموزه‌های دینی ما کار نیک و تقوا است و در شهرستان بردسکن به سه تعاونی فعال ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ