پیامبر اکرم (ص) موجب ایجاد وحدت و عدالت در جامعه شد

اقتصاد ایران: سنندج- امام جمعه سنندج گفت: پیامبر اکرم (ص) به عنوان پیام آور رحمت و مهربانی موجب ایجاد وحدت و عدالت در جامعه شد

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول و ولادت پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: دین مبین اسلام دین دفاع از مظلومین است و جامعه کفر آگاه از این مهم هستند و در راستای کم رنگ کردن این دین مبین تلاش می‌کنند.

وی افزود: رسالت پیامبر مکرم اسلام از بین بردن بداخلاقی، خونریزی، جاهلیت و زنده به گور کردن دختران است و پیامبر اکرم آمد تا این بدعت‌های بد را از بین ببرد.

وی اعلام کرد: پیامبر مکرم اسلام آمد تا وحدت و عدالت را در جامعه پایه گذاری کند و دین مبین اسلام را ترویج دهد و کفر را از بین ببرد.

امام جمعه سنندج به اهمیت برپایی جشن‌های ماه ربیع الاول اشاره کرد و ابراز داشت: لازم است برنامه‌های ماه ربیع الاول باشکوه خاصی و با حضور پرشور مردم و مراسمات مولودی خوانی برگزار شود.

گذشت و صبر از خصوصیات اخلاقی نبی مکرم اسلام

وی اعلام کرد: نبی مکرم اسلام دارای خصوصیات اخلاقی بسیار زیادی است که از جمله مهمترین آن می‌توان به صلح، محبت، دلسوزی، گذشت، صبوری اشاره کرد.

ماموستا رستمی خاطر نشان کرد: خداوند به همه پیامبران تاکید کرده که به امت‌های خود تاکید کنند که پیامبری در آخر زمان مبعوث می‌شود که همه باید به او ایمان بیاورند و وی در راه رسالتش، یاری دهند.

امام جمعه سنندج یادآور شد: لازم است در راستای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه بیش از پیش بکوشیم تا به واسطه این مهم کفر و ظلم در جهان نابود شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ