دولت تلاش ویژه‌ای برای رفع مشکلات اقتصادی داشته باشد

اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه موقت اهرم گفت: دولت تلاش ویژه‌ای برای رفع مشکلات اقتصادی و دغدغه‌های مردم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی در خطبه‌های این هفته شهر اهرم اظهار کرد: نگاه دولت جدید بایستی طوری رقم بخورد که بتواند بستری برای همراهی و همکاری بیش از پیش همه مردم را در کشور فراهم کند تا کشور به بهترین وجه ممکن اداره شود و همه باید موظف باشند در جهتی حرکت کنند که تجربیات و استعدادهای خود را در اختیار دولتمردان جدید قرار بدهند.

امام جمعه موقت اهرم تصریح کرد: دولت جدید با بهره گیری و استفاده از تجارب دولت‌های گذشته در زمینه‌های مختلف به منظور رسیدن به توفیقات بیشتر در جهت رفع مشکلات اقتصادی و دغدغه‌های مردمی تلاش کند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در حوزه بین‌الملل، مسئله غزه را مشکل نخست دنیای اسلام دانست و اضافه کرد: صهیونیسم چندین ماه است که ناجوانمردانه در حال قتل عام مردم مظلوم غزه بوده اما جبهه حق در برابر باطل ایستاده و اکنون وظیفه ما حمایت همه جانبه از فلسطین است.

جمالی ادامه داد: این جرثومه فساد با کشت و کشتار و به خاک و خون کشیدن انسان‌های بی‌گناه نشان داده که اعتقادی به دین، ایمان و وجدان بشریت ندارد اما طبق وعده خداوند، حق پیروز است.

امام جمعه موقت اهرم یاد آور شد: عده‌ای اندک همراه حضرت یعقوب به مصر آمدند و سال‌ها بعد به همراه موسی به سرزمین فلسطین برگشتند اینها امروز ادعا دارند این سرزمین ماست و همه باید بیرون بروند.

وی افزود: در نگاه غرب آزادی یعنی آنچه آنها دیکته می‌کنند اگر کسی خواست بر خلاف آنچه آنها سخنی به میان بیاورد مجرم است و باید با آنها بر خورد شود اما اگر در کشوری دیگر نظم و امنیت آن کشور ورا هدف قرار داد مورد حمایت آنها است زیرا مردم برای آزادی تلاش دارند که باید حمایت شوند اما اگر در کشور آنها کسی حرفی از هلوکاست بگوید مجرم و زندانی می‌گرشود.

جمالی تاکید کرد: معنی آزادی نگاه غرب همه میدانیم معلوم است که غربی‌ها در فهم مساله آزادی بیان دچار اشتباه هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ