برترین‌های رویداد رسانه‌ای استان بوشهر انتخاب شدند

اقتصاد ایران: بوشهر- برترین‌های دومین رویداد رسانه‌ای استان بوشهر در برترین‌های بخش‌های مختلف از سوی هیأت داوران معرفی شدند که خبرنگار و عکاس خبرگزاری مهر موفق به کسب رتبه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر دومین رویداد رسانه‌ای استان بوشهر صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رویداد طی ۲ ماه پیگیری با مساعدت ویژه فرماندار شهرستان جم، حمایت شایسته تقدیر شرکت پتروشیمی پارس برنامه ریزی شد که با برگزاری آئین اختتامیه به کار خود پایان داد.

عباس اعتمادی پور گفت: با بیان اینکه تلاش کردیم این رویداد رسانه‌ای متفاوت و با کیفیت تر از سال اول برگزار شود و علاوه بر داوری آثار و معرفی برترین‌ها، بنا به در خواست رسانه‌ها دوره‌های آموزشی برگزار شد.

وی تصریح کرد: کارگاه‌های آموزشی در ۲ روز و در نوبت صبح و عصر ویژه با حضور دکتر یونس شکر خواه پدر روزنامه نگاری آنلاین ایران، فریدون صدیقی، دکتر مریم سلیمی، رضا غبیشاوی و مهرداد خدیر از مدرسان تراز اول کشور و عضو شورای سردبیری عصر ایران برگزار شد که استقبال بسیار خوب خبرنگاران استان بوشهر را هم به همراه داشت.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ نفر از خبرنگاران استان بوشهر در کارگاه‌های آموزشی و آئین اختتامیه افزود: نزدیک به ۳۰۰ اثر در بخش‌های تیتر، عکس، یادداشت، گزارش، موشن گرافی و کلیپ و بخش ویژه گردشگری به دبیرخانه رویداد رسید که پس از بررسی هیأت داوران رویداد، الهام بهروزی و مریم سلیمی و علی هوشمند، سجاد بهزادی، مهرداد خدیر و رضا غبیشاوی، ۳۰ اثر به عنوان برتر انتخاب و معرفی شد.

دبیر دومین رویداد رسانه‌ای استان بوشهر با تقدیر از حضور فرماندار جم، محمد جواد حق شناس، و برخی مدیران محلی و شرکت‌های مستقر در منطقه در آئین اختتامیه دومین رویداد رسانه‌ای استان بوشهر اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد با حمایت اهالی رسانه و مسئولان استانی و محلی، این رویداد در سال‌های آتی و در سطح وسیع‌تری از جغرافیای کشور برگزار شود و در همین راستا، پوستر سومین رویداد نیز با گستره استانی رونمایی شد.

اعتمادی پور به ویژه برنامه اختتامیه هم اشاره کرد و ‎گفت: در این مراسم از رضا معتمد و محمد ولی زاده خبرنگار خوشنام و باسابقه استان بوشهر به پاس سال‌ها سابقه و فعالیت رسانه‌ای تجلیل شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ