طالبیان: امیدوارم اتفاقات خوبی برای پاراکانوی ایران رخ بدهد

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی پاراکانوی کشورمان ابراز امیدواری کرد اتفاقات خوبی برای پاراکانوی ایران در بازی های پارالمپیک رخ بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، احمدرضا طالبیان سرمربی تیم ملی پاراکانوی کشورمان بعد از مسابقه سعید حسین‌پور در پاراکانوی تک‌نفره ۲۰۰ متر کلاس KL۱ در پارالمپیک پاریس گفت: حدود یک ساعت پیش مسابقه حسین‌پور به پایان رسید که در گروه خودش سوم شد و نمایندگان مجارستان و فرانسه اول و دوم شدند. حریف مجارستانی قهرمان پارالمپیک توکیو بود.

وی افزود: مسابقه آسانی نسبت به گروههای قبلی نبود چرا که با همان رکوردی که نماینده کشورمان امروز ثبت کرد در گروهای دیگر به فینال راه یافته بودند. با توجه به اینکه سعید قبل از اعزام به پارالمپیک حدود ۱۳ روز در بیمارستان بستری بود به نظرم رکورد قابل قبولی را ثبت کرد.
طالبیان ادامه داد: فردا هم مرحله نیمه‌نهایی برگزار خواهد شد و بعد از آن هم اگر بتواند در فینال شرکت خواهیم کرد و برای مدال ان‌شالله می‌جنگیم.

وی خاطرنشان کرد: شهلا بهروزی‌راد هم شرایط روحی خوبی دارد، ورزشکار با تجربه‌ای است و سومین پارالمپیک خودش را تجربه می‌کند و خیالمان از بابت او راحت‌ است چرا که وضعیت بهتری دارد و امروز او هم باید به مصاف رقبای خود برود که ان‌شاءالله در دور مقدماتی بتواند رکورد خوبی را ثبت کند و روز یکشنبه هم مسابقات نیمه‌نهایی و فینال کانوی ۲۰۰ متر تک‌نفره بانوان در کلاس KL۳ برگزار خواهد شد.

طالبیان در خصوص پیش‌بینی‌اش از نتایج نمایندگان کشورمان گفت: اجازه دهید که پیش‌بینی نکنیم. ما تلاش خودمان را کردیم و تمرینات سختی را پشت‌سر گذاشته‌اند و امیدواریم که بهترین اتفاق اینجا برای ۲ نماینده کشورمان رخ دهد. چنانچه بتوانند رکوردهای خودشان را بزنند اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: مردم برای ورزشکاران کشورمان دعا کنند که بتوانند نتایج خوبی بگیرند و دل مردم را شاد کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ