اقدامات تحریک‌آمیز کره شمالی به پایان پیونگ‌یانگ منتهی خواهد شد

اقتصاد ایران: وزیر دفاع جدید کره جنوبی به کره شمالی درباره آنچه اقدامات تحریک‌آمیز خوانده است، هشدار داد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یونهاپ، کیم یونگ هیون، وزیر دفاع جدید کره جنوبی با هشدار به کره شمالی درباره آنچه اقدامات تحریک‌آمیز خوانده است، نسبت به اقدام «همه‌جانبه» تدافعی به منظور ایجاد بازدارندگی علیه تهدیدهای پیونگ‌یانگ متعهد شد.

کیم در جریان دریافت حکمش به عنوان وزیر دفاع جدید کره جنوبی از سوی یون سوک یول، رئیس جمهور این کشور، در نطق مراسم معارفه‌اش این اظهارات را مطرح کرد.

وی اظهار داشت: برای آنکه اطمینان حاصل کنیم که دشمن جرات اقدام تحریک‌آمیز را ندارد، موضع دفاعی همه‌جانبه‌ای را با هدف ایجاد بازدارندگی علیه تهدیدهای دشمن، اتخاذ خواهیم کرد.

وی افزود: براساس اصل مجازات آنی و مقتدر، در صورت اقدام تحریک‌آمیز، آنها را مجبور خواهیم کرد که تاوان وحشتناکی بدهند. اگر آنها اقدام تحریک‌آمیزی انجام دهند، با پایان رژیم‌شان روبه‌رو خواهند شد.

ژنرال سه‌ستاره بازنشسته ارتش کره جنوبی، به اتخاذ مواضع تند علیه کره شمالی شهرت دارد. او جانشین شین وون‌سیک شده است که هم‌اکنون به عنوان مشاور امنیت ملی فعالیت می‌کند.

کیم در کسوت نامزد تصدی کرسی وزارت دفاع کره جنوبی گفته بود که برای مقابله با تهدیدهای هسته‌ای و موشکی کره شمالی، از تمام گزینه‌ها از جمله تسلیح سئول به سلاح اتمی استقبال می‌کند.

تنش‌ها بین همسایه‌های شمالی و جنوبی در شبه‌جزیره کره در سال جاری تشدید شده است. کره جنوبی همسایه شمالی را به ارسال بالون‌های حاوی زباله به حریم هوایی سئول متهم کرده و در سوی مقابل پیونگ یانگ تاکید کرده است که به تلافی پخش اعلامیه‌های تبلیغاتی از سوی کره جنوبی در مرز دو کشور، اقدام به ارسال بالون به حریم هوایی کره جنوبی کرده است.

آزمایش‌های موشکی کره شمالی نیز از جمله مواردی است که کره جنوبی آن را تحریک‌آمیز تلقی کرده است. سئول در واکنش به این آزمایش‌ها، رزمایش‌های مشترکی را به همراه آمریکا در شبه جزیره کره برگزار کرده است. پیونگ‌یانگ می‌گوید که این رزمایش‌ها آماده‌سازی برای حمله به کره شمالی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ