سودجویی و فرصت‌طلبی عده‌ای مانع اجرای عدالت در سعدالسلطنه شده است

اقتصاد ایران: قزوین- مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین گفت: سودجویی و فرصت‌طلبی عده‌ای همراه با حمایت برخی ذی‌نفعان پیدا و پنهان، اجرای قانون و عدالت را به چالش کشیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمد محمودی‌کلایه با انتشار پستی در فضای مجازی از ایجاد موانع برای اجرای عدالت در مجموعه سعدالسلطنه خبر داده و گفت: برخی ها مانع اجرای عدالت هستند.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین که از بدو حضور خود در این سازمان برای اولین بار تلاش کرد تا تمام غرفه های مستقر در مجموعه تاریخی سعدالسلطنه را از طریق مزایده به واجدین شرایط واگذار کند حال از ایجاد موانع در این مسیر گلایه کرده است.

وی در متنی که با عنوان «این یک گزارش نیست، یک استمداد است» منتشر کرده آورده است:

از نخستین روزهای حضورم در سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین، یکی از تعهداتم به همشهریان عزیز، شفاف‌سازی، قانون‌مداری و عدالت‌محوری در مدیریت مجموعه سعدالسلطنه بود.

برای این مقصود مطالعه کردیم، لایحه نوشتیم، از شورای محترم شهر مصوبه گرفتیم و به رغم کارشکنی‌ها، سنگ‌اندازی‌ها، توصیه‌ها و اتهامات، ایستادیم و کار را پیش بردیم.

چهار مرحله مزایده برگزار شد، امکان حضور در مجموعه برای همه شهروندان فراهم شد، فرصت حمایتی هنرمندان حفظ شد، رقم واقعی اجاره‌ها کشف شد و فضا برای یک رونق دوباره، آماده شد.

اینک اما قطار حرکت ما به مقصد نرسیده و متوقف است. سودجویی و فرصت‌طلبی عده‌ای همراه با حمایت برخی ذی‌نفعان پیدا و پنهان، اجرای قانون و عدالت را به چالش کشیده است.

• وجود غرفه‌دارانی با ۳ تا ۱۰ سال حضور بدون هیچگونه قرارداد و پرداخت حتی یک ریال اجاره

• مقاومت بازماندگان مزایده در برابر تخلیه و تحویل غرفه‌ها

• عدم التزام برندگان مزایده به عقد قرارداد با اجاره‌های جدید

همین‌ها، شهروندان، این صاحبان شریف شهر را از حقوق خود محروم کرده است.

ما اینجاییم، درست در نقطه انتخاب عزت و وهن قانون؛ درست همین جا که افزایش تا ده برابری برخی درآمدهای مجموعه، نقاب از چهره بی‌انضباطی‌هایی که به نام اهل هنر و به کام برخی توصیه‌شدگان بود، برداشته است. همین‌جا که دلیل زیان‌ده بودن یک مجموعه بی‌نظیر گردشگری، عیان می‌شود.

ما دست به سوی همه خبرنگاران، عدالت‌خواهان و مراجع محترم قضایی دراز کرده‌ایم؛ برای حفظ اعتبار قانون، برای احترام عدالت و برای پاسداشت حق مردم.

این یک گزارش نیست، یک استمداد است!

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ