ترافیک پرحجم در جاده‌های منتهی به تهران

اقتصاد ایران: جانشین پلیس راه کشور با تشریح وضعیت ترافیکی در محورهای منتهی به تهران گفت: تا کنون در هیچکدام از محورهای مواصلاتی حتی محورهای پرتردد و محورهای شمالی کشور گره ترافیکی وجود ندارد.

مهر: جانشین پلیس راه کشور با تشریح وضعیت ترافیکی در محورهای منتهی به تهران گفت: تا کنون در هیچکدام از محورهای مواصلاتی حتی محورهای پرتردد و محورهای شمالی کشور گره ترافیکی وجود ندارد.

سرهنگ محبی گفت: اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های سراسر کشور مخصوصاً استان‌های زیارتی و سیاحتی، خراسان رضوی، استان‌های شمالی کشور، گلستان، مازندران، گیلان، محورهای منتهی به تهران و سایر کلان شهرها از ترافیک بسیار پرحجم برخوردار است.

وی افزود: جهت تسهیل در تردد وسایل نقلیه برای بازگشت مسافرین محدودیت‌هایی پیش‌بینی شده است.

سرهنگ محبی با بیان اینکه در محور چالوس و آزادراه تهران شمال از ساعت ۶ صبح جمعه در استان گیلان آزادراه رودبار منجیل از ساعت ۱۷ روز گذشته، شمال به جنوب این محورها مسیر به جهت تخلیه بار ترافیکی یک طرفه شده است، ادامه داد: این محدودیت‌ها تا تخلیه کامل بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

جانشین پلیس راه کشور با بیان اینکه محور هراز هم به صورت مقطعی و از شمال به جنوب مسیر یک طرفه خواهد شد، افزود: توصیه می‌کنیم مسافرین و هموطنان برای بازگشت سفر عجله و شتاب نکنند و دو تا سه برابر زمان عادی وقت در نظر بگیرند.

سرهنگ محبی با بیان اینکه همه همکاران در تمام محورهای مواصلاتی حضور دارند و تلاش می‌کنند تا مسافران سفری ایمن داشته باشند و صحیح و سالم به مقصد برسند، گفت: رعایت دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در دستور کار قرار دهند، از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز رانندگی مخصوصاً سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ که از مهمترین علل وقوع تصادفات مرگبار در جاده‌های کشور است، جدا پرهیز کنند، استراحت‌های به موقع در طول سفر (هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند) داشته باشند تا صحیح و سالم به مقصد برسند.

وی با بیان اینکه مردم و مسافرین نباید سفر و بازگشت خود را به روز آخر تعطیلات موکول می‌کردند، افزود: تا کنون در هیچکدام از محورهای مواصلاتی حتی محورهای پرتردد و محورهای شمالی کشور گره ترافیکی وجود ندارد.

محبی ادامه داد: به دلیل اینکه جاده چالوس گنجایش حجم ترافیک سنگین ندارد، باعث می‌شود در خروجی مرزن آباد که تک لاین است و مسیر را دو طرفه کرده‌ایم، مسافران پشت ترافیک بمانند و در مجموع هیچ گره ترافیکی وجود ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ