شهادت کودک فلسطینی باکفش اسکیت قلب هر انسانی را به درد می‌آورد

اقتصاد ایران: مسئولان فدراسیون اسکیت با اعلام انزجار از رفتار ددمنشانه سربازان رژیم صهیونیستی، به شهادت رساندن کودک فلسطینی در حین بازی اسکیت را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که برخی کشورهای مدعی حقوق بشر چشم بر روی واقعیت بسته‌اند و در مقابل جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی سکوت کرده‌اند، فاجعه انسانی جدیدی از سوی سربازان صهیونیستی رقم خورده و این بار یک کودک ورزشکار را به شهادت رساندند.

به دنبال منتشر شدن تصاویری از شهادت کودک اسکیت‌باز فلسطینی در شرایطی که هنوز کفش‌های اسکیت بر پای او بود، مسئولان فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران انزجار خود را از رفتارهای ددمنشانه رژیم غاصب صهیونستی اعلام کردند.

شهادت نوجوان فلسطینی باکفش اسکیت قلب هر انسانی را به درد می‌آورد

مجید هنرجو با بیان این که به عنوان یک پدر تحمل دیدن چنین صحنه ای برایم سخت بود گفت: رژیم خون آشام و کودک کش صهیونیستی با به شهادت رساندن یک دختر خردسال که در حال ورزش و بازی کودکانه اش بود نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است.

وی تاکید کرد: با این حال برایم عجیب است که برای کشورهای مدعی حقوق بشر با دیدن این صحنه ها هم سکوت کرده اند و واکنشی به این رفتارهای ددمنشانه و غیرانسانی صهیونیست ها ندارند.

رئیس فدراسیون اسکیت ادامه داد: سربازان اسرائیلی نشان دادند هیچ نشانی از خلق‌وخوی انسانی نبرده‌اند و یک‌بار دیگر ماهیت پلید خود را نشان دادند.

دبیر فدراسیون اسکیت هم با ابراز تاسف از رفتار غیرانسانی و فجایعی که صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی رقم زده اند گفت: دیدن این صحنه که کودکی خردسال در حال ورزش غرق در خون شد هاست قلب هر انسانی را به درد می آورد. آنها بویی از انسانیت نبرده اند و رفتاری ددمنشانه دارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ