گشایش در طرح‌های راه‌های ارتباطی طارم با تزریق اعتبار

اقتصاد ایران: زنجان-نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: با تزریق اعتبارات لازم شاهد گشایش در طرح‌های راه‌های ارتباطی طارم خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی طاهری قبل از ظهر جمعه در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه هی راهسازی در شهرستان طارم، از تلاش برای تأمین اعتبار و تسریع در اجرای این طرح‌ها خبر داد و افزود: بخش زیادی از پروژه ملی راه ارتباطی آب‌بر – شفت – ملاسرا در استان زنجان انجام شده است و دسترسی وجود دارد.

وی ادامه داد: حدود ۳ کیلومتر از این طرح ملی در حوزه استحفاظی استان گیلان باقی مانده است که در همین راستا پیگیر مباحث محیط‌زیستی این طرح هستیم تا با اتمام این طرح شاهد دسترسی کامل هم‌وطنان به این راه باشیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به بازدید از روند اجرای طرح ملی راه ارتباطی خلخال – کلور – درام – منجیل، یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۹۴ آغاز شده و عملیات خاکبرداری آن در حوزه استحفاظی استان زنجان به اتمام رسیده است.

طاهری در این خصوص تصریح کرد: مقرر شد تخصیص اعتبار این پروژه از سازمان برنامه و بودجه پیگیری و اعتبار ویژه‌ای برای پروژه ملی ارتباطی خلخال – کلور – درام – منجیل در نظر گرفته شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی دیگر از بازدیدهای میدانی امروز مربوط به اجرای طرح راه ارتباطی طارم – ماسوله بود که خوشبختانه تأمین اعتبارات لازم در مورد این پروژه محقق شده است، خاطرنشان کرد: قول گرفتیم تا اعتبارات خوبی برای این پروژه تزریق کنیم.

طاهری با بیان اینکه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و شهرستان طارم تا به امروز همت خوبی در این زمینه داشته‌اند، عنوان کرد: این پروژه پیشرفت خوبی داشته و اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی برای ادامه پروژه در نظر گرفته شده است که امیدواریم با تخصیص به موقع آن شاهد بهره‌برداری از این پروژه تا یک سال آینده باشیم.

وی همچنین از بازدید از طرح پل سفیدرود خبر داد و با یادآوری اینکه این پل محل تردد مسافران استان‌های شمال‌غرب کشور از طریق شهرستان طارم به استان گیلان است، اضافه کرد: پیمانکار این پروژه مطالباتی دارد که با رایزنی صورت گرفته با معاون وزیر راه و شهرسازی مقرر شد این مطالبات که ۵۰ میلیارد ریال است تا هفته آینده پرداخت شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدید از راه ارتباطی زنجان – بناب – منجیل نیز مشخص شد که این طرح ملی نیز تا به امروز ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

گفتنی است، از ۷ طرح ملی راه ارتباطی استان زنجان سه طرح در شهرستان طارم در حال اجرا است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ