سه بازیکن باید از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کنند

اقتصاد ایران: پیشکسوت فوتبال با انتقاد از عملکرد برخی بازیکنان تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان گفت: بعضی از نفرات مانند گذشته نیستند و با ادامه این شرایط باید از تیم ملی خداحافظی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، پنج‌شنبه شب (۱۵ شهریور) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم ملی قرقیزستان رفت و موفق شد با تک گل مهدی طارمی این تیم را شکست دهد تا به اولین ۳ امتیاز خود در این مرحله از مسابقات دست یابد. نمایش ضعیف شاگردان امیر قلعه نویی باعث انتقاد زیاد تماشاگران پس از پایان دیدار نسبت به سرمربی تیم ملی شد و با شعار حیا کن، رها کن قلعه نویی را از ورزشگاه بدرقه کردند.

حضور بازیکنان جدید در تیم ملی با ارزش بود

محمود شافعی کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با این بازی اظهار داشت: به نظرم بازی ایران سوای کیفیت خیلی بد زمین که واقعاً از هر دو تیم شرایط فنی را گرفته بود بازی بدی برای تیم ایران نبود و نکته با ارزش این بود که بازیکنان جدیدی به ترکیب تیم اضافه شده بودند که به نظرم عملکرد خیلی خوبی داشتند مخصوصاً آریا یوسفی که فوق‌العاده بازی کرد و نمی‌دانم به چه دلیلی تعویض شد.

سه بازیکن باید از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کنند

مهدی طارمی روز خوبی را پشت سر گذاشت

او ادامه داد: بازی مقابل قرقیزستان روز خیلی خوب مهدی طارمی بود او هم بازوبند کاپیتانی را بر دست داشت و هم موفق به گلزنی شد. تیم ملی ایران بازی را خیلی خوب مدیریت کرد و در مجموع عملکرد بدی را شاهد نبودیم. قرقیزستان تیم دست و پا بسته‌ای نبود و دیدار برگشت قطعاً در زمین حریف بازی سخت‌تری خواهیم داشت.

ازبکستان حریف خطرناکی برای ایران خواهد بود

شافعی افزود: در دیگر بازی‌های این گروه رقبای ایران که مدعی صعود هستند نتایج را تا حد زیادی به نفع خودشان به پایان رساندند. مخصوصاً ازبکستان که تیم خیلی خطرناکی است و بازی این تیم مقابل کره شمالی را به صورت کامل تماشا کردم و به نظرم بازیکنان ایران باید حواس خود را جمع کنند.

او تصریح کرد: تیم ملی سه بازی سخت مقابل تیم‌های قطر، امارات و ازبکستان خواهد داشت به خصوص دیدار با ازبکستان که بازی فوق‌العاده سخت و نفس‌گیری خواهد بود و اگر از الان نتوانیم امتیازات لازم را جمع کنیم شرایط سخت خواهد شد.

سه بازیکن باید از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کنند

زمین فولادشهر یک حریف سرسخت برای تیم ملی بود

او با انتقاد از کیفیت زمین چمن ورزشگاه فولادشهر خاطر نشان کرد: زمین افتضاح و خیلی بد فولادشهر یک حریف خیلی قوی برای فوتبال ایران بود که نگذاشت کارهای تاکتیکی سرمربی تیم پیاده سازی شود در مجموع عملکرد بدی نداشتیم اما دو، سه بازیکن ایران باید در رده ملی خداحافظی کنند؛ مخصوصاً علیرضا جهانبخش و سعید عزت اللهی که دیگر آن شادابی و روند رو به رشد را ندارند.

سه بازیکن باید از تیم ملی خداحافظی کنند

او افزود: سردار آزمون هم مانند دو بازیکن دیگری که نام بردم دیگر مثل گذشته عملکرد خوبی ندارد و از این منظر امیر قلعه‌نویی باید تجدید نظر کند. در دیدار آینده برای کسب سه امتیاز باید از ابتدای بازی تلاش کنیم و بازیکنان حواس خود را بیشتر جمع کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ