با این دستگاه ۳۵۰دلاری، نورپردازی فیلم‌ها به بیرون از تلویزیون «نشت می‌کند»

اقتصاد ایران: نسل جدید سیستم نورپردازی سرگرمی فیلیپس با پشتیبانی از HDMI 2.1 از راه رسید.

فیلیپس سرانجام از جعبه‌ی کنترل هوشمند جدید خود با نام Hue Play HDMI sync box 8K رونمایی کرد. این محصول از وضوح بالا تا 8K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. نسخه‌ی اولیه‌ی این سیستم در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و اکنون نسخه‌ی جدید با امکانات بیشتر و البته قیمت گران‌تر به بازار عرضه شده است.

جعبه‌ی کنترل جدید فیلیپس Hue از HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کند و با محتواهای دالبی‌ویژن و HDR10 Plus تا وضوح 8K و نرخ ۶۰ هرتز برای ویدیو و 4K و ۱۲۰ هرتز برای بازی‌های کنسول سازگاری دارد. این محصول همچنان از تمامی چراغ‌های هوشمند Hue که قابلیت تغییر رنگ دارند پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند شدت و نوع جلوه‌های نوری را ازطریق اپلیکیشن Hue تنظیم کنند.

دستگاه نورپردازی فیلیپس HUe Play HDMI
Philips

یکی از مزیت‌های اصلی جعبه‌ی کنترل Hue نسبت‌به سایر دستگاه‌های مشابه موجود در بازار مانند Govee و Nanoleaf، دریافت مستقیم اطلاعات از منبع، یعنی دستگاه متصل به HDMI است. درمقام‌مقایسه، سایر محصولات مشابه با دوربین به صفحه‌ی تلویزیون شما نگاه می‌کنند و امکان دارد در برخی موارد با تأخیر یا تطابق‌نداشتن دقیق با محتوا مواجه شوند.

دستگاه نورپردازی فیلیپس HUe Play HDMI
Philips

نقطه‌ضعف Hue Play HDMI sync box 8K وابستگی کامل آن به ورودی HDMI است. به‌بیان دیگر این محصول با محتواهایی که به‌طور مستقیم از تلویزیون پخش می‌شوند کار نمی‌کند و فقط با دستگاه‌هایی که ازطریق HDMI به تلویزیون متصل هستند مثل کنسول‌های بازی، اندروید TV و اپل TV سازگاری دارد. فیلیپس برای این موضوع راهکار دیگری درنظر گرفته است: نسخه‌ی مبتنی‌بر اپلیکیشن جعبه‌ی کنترل Hue که به‌صورت انحصاری با مدل‌های جدید تلویزیون سامسونگ کار می‌کند. این نسخه‌ی مبتنی‌بر اپلیکیشن هزینه‌ی کمتری (حدود ۱۳۰ دلار) دارد اما محدودیت‌هایی نیز به‌همراه خواهد داشت.

مقالات بیشتر از IFA:
  • آنر با مجیک‌پد ۲ به رقابت آیپد پرو می‌رود؛ نمایشگر ۱۴۴ هرتز و 3K، پردازنده قدرتمند
  • این لپ‌تاپ ۱۴ اینچی تینک‌پد لنوو فقط ۹۸۰ گرم وزن دارد

خبر خوب دیگر برای کاربران سیستم روشنایی Hue، امکان مدیریت چندین چراغ هوشمند ازطریق اپلیکیشن است. این ویژگی به خصوص برای کاربرانی که تعداد زیادی چراغ هوشمند در منزل خود دارند و می‌خواهند همه را به جعبه‌ی کنترل Hue متصل کنند بسیار کاربردی خواهد بود.

به‌گفته‌ی فیلیپس، قابلیت جدید Hue Play HDMI sync box 8K که درحال‌حاضر مراحل آزمایشی داخلی را سپری می‌کند، امکان ایجاد چند Home در اپلیکیشن Hue و افزودن حداکثر ۱۰ پُل به هر خانه است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تمامی اتاق‌ها، دستگاه‌ها و حسگرهای مرتبط با هر پُل را در نمای کلی مشاهده و مدیریت کنند. البته باید اشاره کنیم دستگاه‌های متصل به پُل‌های مختلف نمی‌توانند به‌صورت مستقیم با هم ارتباط برقرار کنند. انتظار می‌رود قابلیت استفاده از چند-پُل تا انتهای سال جاری میلادی دردسترس عموم کاربران قرار گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ