وزارت خارجه در برخورد با سفیر خاطی استرالیا مماشات نکند

اقتصاد ایران: لاهرود- امام جمعه بخش مشگین شرقی گفت: ضروری است تا وزارت امور خارجه با احضار و اخراج سفیر استرالیا در ایران نسبت به اقدام شنیع تبلیغ همجنسگرایی در ایران واکنش قاطع نشان دهد.

حجت الاسلام حسن صفری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در تمام ادیان الهی، همجنسگرایی عملی مذموم، غیراخلاقی و حرام است و مروجان آن انسان‌هایی حرامزاده هستند که قصد دارند با این اقدام خود بنیان‌های خانواده را متلاشی کنند.

وی خاطرنشان کرد: هرقدر همجنسگرایی بیشتر باشد به همان میزان بنیان خانواده متلاشی شده، خانواده‌ها از بین می‌رود و حرامزادگی در جامعه بیشتر می‌شود.

امام جمعه مشگین شرقی با تاکید بر اینکه با ترویج این عمل شنیع هیچ اصول اخلاقی در جامعه وجود نخواهد داشت و دیگر انسان‌ها به این اصول پایبند نمی‌شوند، تصریح کرد: با ترویج این عمل زشت و مذموم همه فضائل و کمالات زیر سوال می‌رود فضیلت‌ها به رذیلت و رذیلت‌ها جای خود را به فضائل اخلاقی می‌دهد.

حجت الاسلام صفری اقدام سفیر استرالیا در ایران را در ترویج همجنسگرایی در صفحه رسمی سفارت محکوم کرد و گفت: وزارت امورخارجه نباید با این رفتارها در داخل خاک ایران مماشات کند.

وی تاکید کرد: هرچه سریع‌تر باید با احضار و اخراج این سفیر خاطی جمهوری اسلامی ایران موضع خود را در برابر چنین رفتارها و مروجان عمل زشت «دگرباشی» روشن کند.

امام جمعه مشگین شرقی اغلب مروجان این عمل و حامیان آنان را اسرائیل، آمریکا و انگلیس است و فرقه ضاله و گمراه بهائیت معرفی کرد و گفت: ما به شدت این عمل مذموم و مروجان آنان را محکوم می‌کنیم و اعلام می‌داریم چنین اندیشه‌هایی در کشور ما جایی ندارند و هرچه سریع‌تر باید خاک ایران را ترک کنند.

حجت الاسلام صفری اظهار کرد: مماشات با چنین رفتارهایی عواقب زشتی برای جامعه دارد و در دراز مدت جوامع اسلامی تاوان آن را می‌دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ