تصاویری از کمیاب‌ترین هیوندای جهان

اقتصاد ایران: پس از مدت‌ها گمانه‌زنی و شایعات، سرانجام هیوندای از برنامه‌های خود برای تولید خودرو اسپرت و هیدروژنی‌اش رونمایی کرد.

دیجیاتو: پس از مدت‌ها گمانه‌زنی و شایعات، سرانجام هیوندای از برنامه‌های خود برای تولید خودرو اسپرت و هیدروژنی‌اش رونمایی کرد.

هیوندای N ویژن ۷۴ یکی از ۲۱ مدل خودرو جدید هیوندای است که با پیشرانه‌های نوین ساخته می‌شوند و تا سال ۲۰۳۰ وارد بازار خواهند شد. هیوندای این خبر را در مراسم سالانه روز مدیرعامل و روز سرمایه‌گذار این شرکت منتشر کرد. به گفته هیوندای، مدل N Vision ۷۴ یکی از خودروهای اسپرت و الکتریکی این شرکت در آینده خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که هیوندای N Vision ۷۴ از چه پیشرانه‌ای بهره خواهد برد. این خودرو مدتی پیش به عنوان یک مدل مفهومی معرفی شد که از سلول سوختی هیدروژنی با قدرت ۶۷۱ اسب‌بخار استفاده می‌کرد. معلوم نیست که آیا هیوندای این سلول سوختی قدرتمند را برای N ویژن ۷۴ حفظ می‌کند یا آن‌که پیشرانه تمام الکتریکی را جایگزین آن خواهد کرد. با این حال اکثر خبرنگاران بین‌المللی اعتقاد دارند که هیوندای N Vision ۷۴، یک خودرو اسپرت و هیدروژنی خواهد بود.

تصاویری از کمیاب‌ترین هیوندای جهان

هیوندای N ویژن ۷۴ یک مدل تولید محدود است

هیوندای مدل N Vision ۷۴ را در تعداد محدود به تولید خواهد رساند. در واقع تنها ۱۰۰ دستگاه از این خودرو تولید می‌شود که ۷۰ دستگاه آن برای استفاده عمومی و ۳۰ دستگاه برای استفاده در پیست مسابقه خواهند بود. در صورتی که برنامه تولید N ویژن ۷۴ تا این حد کوچک باشد، استفاده از پیشرانه هیدروژنی برای این خودرو به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود و فشار چندانی به خط تولید هیوندای وارد نمی‌شود.

خبرگزاری‌های کره‌ای همچون بلاگ خودرویی کره (Korean Car Blog) تخمین‌های متفاوتی را از قدرت هیوندای N ویژن ۷۴ ارائه کرده‌اند. در یک تخمین، این خودرو از پیشرانه هیدروژنی و دو موتور الکتریکی استفاده می‌کند که حداکثر راندمان آن ۸۰۰ اسب‌بخار است. در تخمین دیگر، این مجموعه ۷۷۵ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند. به راحتی می‌توان حدس زد که این خودرو بسیار سریع خواهد بود.

هیوندای جزئیاتی در مورد عرضه مدل N Vision ۷۴ منتشر نکرده است، به جز آن‌که این خودرو قبل از سال ۲۰۳۰ به بازار عرضه خواهد شد. تولید این خودرو براساس پیش‌بینی رسانه‌های کره‌ای در سال ۲۰۲۶ آغاز می‌شود. هیوندای هم‌اکنون در حال توسعه مدل N Vision ۷۴ در مرکز توسعه نامیانگ این شرکت است. تا زمانی که نمونه‌های اولیه این خودرو با پوشش استتار در جاده‌ها مشاهده نشوند، توسعه این خودرو همچنان در مراحل اولیه خود قرار دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ