دهقانی: ناظر AFC گفت در ورزشگاه فولادشهر معجزه رخ داده است

اقتصاد ایران: مسئول دپارتمان مسابقات بین‌المللی فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزاری دیدار ایران و قرقیزستان گفت: ناظر AFC گفت که در ورزشگاه فولادشهر معجزه رخ داده است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی دهقانی با بیان اینکه برای آماده‌سازی ورزشگاه فولادشهر 40 روز در اصفهان بوده گفت: برای اینکه بدانیم این ورزشگاه چه شرایطی را تجربه کرد تا به این نقطه برسد باید به عقب برگردیم. ورزشگاه فولادشهر اصفهان مجوز بازی ملی هم نداشت و حتی برای برگزاری لیگ نیز چند اِلمان را نداشت. نور ورزشگاه یکی از مشکلات بود و آبیاری چمن به صورت دستی انجام می‌شد و افرادی با شلنگ این کار را می‌کردند اما امروز آبیاری اتوماتیک صورت گرفت.

وی افزود: شیارهای زرد رنگی که در چمن دیده می‌شد به علت لوله‌گذاری در 6 لاین بود. این کار در 6 روز جمع شد چون به AFC قول داده بودیم کارها انجام شود. اسکوبورد ورزشگاه شرایط خوبی نداشت و تصاویر قطع می‌شد اما امروز می‌بینید یکی از اسکوبورهای خوب کارش را در ورزشگاه فولادشهر آغاز کرد. خیلی سخت بود ورزشگاهی که حتی نمی‌توانست بازی ملی برگزار کند را به شرایط بین‌المللی برسانیم.

دهقانی یادآور شد: روزی که ناظر AFC از این ورزشگاه بازدید کرد سه هفته زمان داشتیم زمین را به بهترین حالت ممکن برسانیم. ناظر باور نمی‌کرد این کار را انجام دهیم. نزدیک به دو کیلومتر از ورزشگاه را فنس‌کشی کرده بودیم. باکسی هم درست کرده بودیم که اتوبوس‌ها امن به ورزشگاه برسند و کسی دسترسی به آنها نداشته باشد. ناظر بازی اولین چیزی که در وسط زمین ایستاده بود و گفت این بود که معجزه رخ داده است! همه این کارها را کردیم که میزبانی از کشور خارج نشود.

مسئول دپارتمان مسابقات بین‌المللی فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار بعدی تیم ملی برابر قطر و وضعیت آینده چمن ورزشگاه فولاد شهر اصفهان خاطرنشان کرد: بازی در کشور ثالث اشتباه است. کاری به اظهارات نیما نکیسا، مدیرعامل ذوب‌آهن ندارم اما وقتی بازی در خارج از کشور برگزار شود یعنی به AFC گفته‌ایم توانایی برگزاری بازی در ایران را نداریم و حیثیت‌مان خدشه‌دار می‌شود. توهین بالاتر از این نیست که میزبانی را بگیرند. برای بازی با قطر باید در فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری شود. مدیران ارشد فدراسیون باید تصمیم‌گیری کنند و ما نیز اجرایی کنیم. ممکن است تصمیم گرفته شود بازی در جای دیگری برگزار شود. اینها منوط به این است که ورزشگاه دیگری را بررسی کنیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ