بخش نازلوی ارومیه نیازمند توجه ویژه دولت است

اقتصاد ایران: ارومیه- نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نازلو نیازمند توجه ویژه دولت بوده چرا که مشکلات مردم در بحث آب، راه و درمان جدی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حاکم ممکان عصر پنجشنبه در بازید استاندار آذربایجان غربی از بخش نازلو، با اشاره به جایگاه بخش نازلو در حوزه کشاورزی اظهار کرد: این بخش به سبب ظرفیت‌های برجسته ای که دارد نیازمند توجه ویژه دولت است.

وی گفت: متأسفانه عمده بخش‌های شهرستان ارومیه درگیر حالش های متعددی هستند که جبران این عقب ماندگی‌ها به یک تبعیض مثبت از سوی متولیان امر نیاز دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه اعتبارات تخصیصی کفاف حجم عقب ماندگی در بخش‌های مختلف را ندارد می‌طلبد دولت و مجلس با یک تبعیض مثبت در تأمین اعتبار نسبت به رفع محرومیت‌ها در شهرستان ارومیه اقدام کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل و مشکلات مختلف بخش نازلو در بحث آب، راه، درمان، طرح‌های هادی و سرانه ورزشی و آموزشی جدی است.

ممکان ادامه داد: اگر نگاه ویژه ای به بخش‌های شهرستان ارومیه نشود مشکلات موجود رفع نخواهد شد.

وی گفت: در جلسه امروز با حضور استاندار آذربایجان غربی تصمیم گیری های خوبی برای مرکز ویژه جامع سلامت نازلو، اتمام ۴۷ طرح هادی، افتتاح مدرسه قرالر تا آذر ماه، بهره برداری مدرسه چنقرالوی پل پیش از شروع سال تحصیلی و اتمام سالن ورزشی چند منظوره ساری بگلو تا پایان امسال گرفته شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نهایی شدن آب آشامیدنی روستاهای خرابه و سنجی تا پایان سال، حل افت فشار و کیفیت آب روستاهای قلعه سردار و قرالر طسوج، آبیاری قطره‌ای عسگرآباد کوه و بهرام خان، آسفالت راه روستاهای مسکین، چره و تمتمان و باند کندرو چنقرالوی پل تا نوشین شهر در دو ماه آتی نیز از دیگر مصوبات جلسه امروز به شمار می‌رود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ