نورافکن: شرایط چمن مناسب نبود/ تیم ضعیفی وجود ندارد

اقتصاد ایران: بازیکن تیم ملی فوتبال ایران از وضعیت نامناسب ورزشگاه فولادشهر اصفهان ابراز نارضایتی کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید نورافکن پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل قرقیزستان گفت: از مردم اصفهان بابت حضورشان تشکر می‌کنم. بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم؛ اما شرایط چمن مناسب نبود؛ با اینکه تلاش‌های زیادی شده بود. خدا را شکر سه امتیاز بازی را گرفتیم. باید خوب ریکاوری کنیم؛ بازی خیلی حساسی برابر امارات در دبی داریم. شما نتایج را می‌بینید؛ الان امارات سه گل به قطر زده است. اصلاً نمی‌توانید بگویید تیم ضعیفی وجود دارد. باور کنید بازی‌ها سخت شده و امیدوارم خوب ریکاوری کنیم و سه امتیاز را مقابل امارات بگیریم.

وی درباره اینکه قلعه‌نویی در رختکن چه صحبتی با بازیکنان داشت و آیا از عملکرد آنها ناراضی بود، تصریح کرد: صحبت خاصی نبود. او از بازیکنان تشکر کرد. خوشحال هم بود و مسئله خاصی نبود.

بازیکن تیم ملی ایران در مورد عملکردش در بازی امروز و اینکه در چند بازی اخیر شوتزنی‌های بیشتری نسبت به قبل داشت، گفت:  به نظر خودم عملکردم امروز عالی نبود ولی بد هم نبود. اگر آن توپ (که به تیر دروازه خورد) تبدیل به گل می‌شد خوب بود. بازی قبل هم مقابل ازبکستان موقعیت‌های زیادی داشتم و می‌توانستم گلزنی کنم ولی نشد. امیدوارم مقابل امارات از موقعیت‌ها استفاده کنم و گل بزنم.

نورافکن در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسد بازیکنان تیم در برخی مسابقات حریفان خود را دست کم می‌گیرند، عنوان کرد: باور کنید از قبل هم کادرفنی هم گفته بود. بزرگترها مثل طارمی، جهانبخش و بیرانوند که تجربه دو، سه دوره را دارند به ما گفته بودند که بازی سختی خواهیم داشت و همین هم شد. مسئله مهم این است که سه امتیاز را گرفتیم. درست است، چهار یا پنج گل نزدیم ولی می‌توانیم مقابل امارات بازی بهتری انجام دهیم. باید دو، سه هفته مانده به پایان مسابقات به جام جهانی صعود کنیم؛ ولی اتفاقات عجیبی هم در ورزشگاه‌ها رخ می‌دهد که جای تعجب دارد و دلیلش را هم من نمی‌دانم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ