طارمی: چرا به ما «بی‌شرف» می‌گویید؟/ فوتبال ایران فقط حاشیه است

اقتصاد ایران: کاپیتان تیم ملی ایران گفت: چرا به بازیکنان تیم ملی می‌گویند بی‌شرف؟ بی‌شرف کلمه سنگینی است. افراد دیگر مسبب اتفاقات هستند، چرا ما باید بی‌شرف بشویم؟

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال در نشست خبری بعد از بازی قرقیزستان اظهار کرد: بازی نسبتاً خوبی بود. همیشه شرایط بازی اول سخت است و قطر، کره جنوبی و استرالیا هم خوب نبودند. نمی‌خواهیم خود را با آن‌ها مقایسه کنیم اما در باشگاه‌های ایران چه امکاناتی برای بازیکنان فراهم است و چه چیزی به بازیکنان دادیم که از آن‌ها نتیجه می‌خواهیم؟

وی افزود: فوتبال ایران فقط حاشیه شده است؛ به ما می‌گویند بگویید زمین خوب است، این خوب است آن خوب است اما زمین‌های ما با زمانی که آقای قلعه‌نوعی بازی می‌کرد تفاوتی نکرده و حتی بدتر نیز شده است.

کاپیتان تیم ملی ایران تصریح کرد: چند دوره پیاپی رفته‌ایم جام جهانی اما این بازی فقط یک بازی است. آیا کره جنوبی هم با باخت بدترین تیم است؟ چرا به بازیکنان تیم ملی می‌گویند بی‌شرف؟ بی‌شرف کلمه سنگینی است. افراد دیگر مسبب اتفاقات هستند، چرا ما باید بی‌شرف بشویم؟ وضعیت اقتصادی برای همه مردم خراب است.

وی ادامه داد: ما هم شکایت داریم. همه ما می‌دانیم باید بهتر شود و فشاری که روی مردم است طبیعی است و ممکن است در ورزشگاه بروز پیدا کند اما در این حد نه.

طارمی افزود: ما مثل شماییم و جدا از شما نیستیم. دوست داریم در همه رشته‌ها ایران موفق شود. اتفاقاتی که برای ورزشکاران دیگر افتاده یا در کشور می‌افتد به هیچ بازیکن و سلبریتی دیگری ارتباط ندارد.

وی گفت: من قبل بازی از مردم اصفهان تشکر کردم، بعد از بازی هم مقابل جایگاه بانوان از حضورشان تشکر کردم. ما به شرایطی که هرکسی هرچه می‌خواهد بگوید عادت داریم اما فرهنگ نادرستی که وجود دارد این است که به سمت بازیکن پای کرنر بطری آب پرتاب می‌کنند.

طارمی ادامه داد: اگر چمن خوب نباشد واقعاً نمی‌توانیم خوب بازی کنیم. ما تاکتیک داریم و باید این تاکتیک را روی زمین اجرا کنیم. شاید می‌توانستیم گل‌های بیشتری نیز می‌زدیم. اگر زمین خوبی نباشد حتی تیم اروپایی هم نمی‌تواند بازی خوبی داشته باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ