چهارشنبه و امروز بیشترین حجم خروج زائران از مشهد را شاهد بودیم

اقتصاد ایران: مشهد- فرماندار مشهد گفت: روز گذشته چهارشنبه و امروز پنجشنبه بیشترین خروجی را از مشهد داشتیم. همچنین این پروسه فردا هم ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری شامگاه پنجشنبه در جلسه قرارگاه خدمات سفر که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به اینکه مدیریت خوبی طی ایام دهه پایانی ماه صفر صورت گرفت، اظهار کرد: با تقسیم‌بندی‌های صورت گرفته و کمترین نقص، پیک حضور زائران مدیریت شد.

فرماندار مشهد افزود: روز گذشته چهارشنبه و امروز پنجشنبه بیشترین خروجی را از مشهد داشتیم. همچنین این پروسه فردا هم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه روز گذشته مشکلی در پایانه مسافربری نداشتیم، عنوان کرد: امروز هم کارها با مدیریت انجام شد و مشکل حادی نداریم. بر این اساس؛ در برخی مسیرها ممکن است کمبود ماشین داشته باشیم که برطرف می‌کنیم تا زائران به موقع خارج شوند. باید گفت؛ در حوزه ریلی نیز این اتفاق رخ داده و در حوزه هوایی هم تاخیرهایی بود، اما زائران به شهرهای خود بازگشتند.

داوری با بیان اینکه همچنان در شب گذشته اقامت اضطراری داشتیم و ماندگاری جمعیت نسبت به قبل بیشتر شده بود، تاکید کرد: پیش‌بینی‌های لازم را برای اقامت انجام دادیم تا زائران را در مکان‌های اضطراری اسکان دهیم.

فرماندار مشهد بیان کرد: امروز هم برنامه‌ریزی کردیم که مسیر حمل‌ونقل را همچنان فعال نگه داریم تا فردا جمعه از آخرین مرحله پیک دهه پایانی صفر عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه همچنان بر بازار نظارت دقیق داریم، تاکید کرد: تا روز شنبه پایگاه‌های اضطراری ما فعال خواهند بود و بعد به حالت عادی برخواهند گشت؛ البته بدین معنا نیست که نظارت نداریم، بلکه همچنان نظارت انجام خواهد شد.

داوری در پایان با بیان اینکه حاصل نظارت ما برخوردهای جدی بوده که صورت گرفته است، تصریح کرد: از ابتدای طرح ۱۶ واحد پلمب شدند و حدود دو میلیارد و ۱۰۸ میلیون تومان به زائران عودت داده شد، همچنین پرونده‌های زیادی نیز تشکیل و به تعزیرات جهت رسیدگی منعکس شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ