زمان رسیدگی شکایت‌های کارگران آذربایجان‌غربی به ۱۷ روز کاهش یافت

اقتصاد ایران: ارومیه-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: مدت زمان رسیدگی به شکایت های کارگران در استان از ۶۷ روز به ۱۷ روز کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دهقانی در این زمینه افزود: کاهش ۳۲ درصدی واحدهای مشکل دار نسبت به سال گذشته نیز از اقداماتی بوده که با تلاش مجموعه به انجام رسیده است.

وی اضافه کرد: تشکیل کمیته صیانت از قانون، جلوگیری از ورود ۲ هزار پرونده شکایت با برگزاری نشست‌های هم اندیشی و مذاکره با کارگران و کارفرمایان دارای اختلافات مطالباتی، افزایش تعداد نمایندگان شرکای اجتماعی در هیأت‌های رسیدگی و شناسایی و برخورد با گلوگاه‌های فساد نیز از مواردی بوده که توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی محقق شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: ۵۵ درصد جمعیت استان از خدمات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: مقابله با تهدیدات احتمالی، ایجاد آمادگی لازم و استانداردسازی زیر ساخت‌ها ضروری است و راه اندازی تیم بازرسی شبانه از واحدهای کارگری شیفت شب از اقداماتی است که در استان محقق شده است.

دهقانی افزود: تأسیس اولین انجمن بانوان دانش بنیان در کشور، کسب رتبه نخست مدیریت روابط کار کشور در ۲ سال پی در پی، کاهش نرخ بیکاری در استان برای اولین بار به صورت مستمر در چهار فصل گذشته، افزایش سرمایه گذاری و تاکید بر بهره وری، تسهیل در امر صادرات و تولید، تعهد بیش از ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال استان در ۲ سال اخیر، گوشه‌ای از اقدامات صورت گرفته در طول سه سال توسط همکاران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ