پیروزی یک نیمه ای ایران مقابل قرقیزستان

اقتصاد ایران: نیمه اول دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان با برتری شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و از گروه A امروز پنج شنبه ۱۵ شهریور از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با قضاوت «یوسوکه آراکی» با حضور سیستم VAR رو در روی هم رفتند که نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمد امین حزباوی، آریا یوسفی، میلاد محمدی، امید نورافکن، سامان قدوس، علی قلی زاده، مهدی طارمی، مهدی قایدی، سردار آزمون

ترکیب تیم ملی قرقیزستان: ارژان توکوتائف، والری کیچین، تامیرلان کوزوبائف، کریستین برازمان، جوئل کوجو، قلی‌ژیگیت علی‌قل‌اف، عادل‌جان عبدالرحمانوف، الکساندر میشچنکو، الدیار زاریپبکوف، غیرت ژیرگالبک اولو و علیمردان شوکوروف

پیروزی یک نیمه ای ایران مقابل قرقیزستان

*استقبال خوبی از این بازی توسط تماشاگران اصفهانی به عمل آمد.

*نور ورزشگاه فولادشهر اصفهان افزایش یافته و از تصاویر تلویزیونی این موضوع مشخص بود.

*از تصاویر تلویزیونی مشخص بود که چمن ورزشگاه از کیفیت خوبی برخوردار نیست..

پیروزی یک نیمه ای ایران مقابل قرقیزستان

در ۵ دقیقه ابتدایی بازی توپ بیشتر در اختیار بازیکنان ایران قرار داشت اما موقعیت خاصی روی دروازه قرقیزستان به وجود نیامد.

سردار اولین فرصت گلزنی را برای ایران از دست داد

در دقیقه ۶ و روی اشتباه خط دفاعی قرقیزستان توپ به علی قلی زاده رسید و او مهدی طارمی را صاحب توپ کرد و این بازیکن با چشمانی باز سردار آزمون را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرقیزستان قرار داد اما سردار در شرایطی نامتعادل به توپ ضربه زد تا کرنر برای ایران شکل گیرد.

تا دقیقه ۲۰ توپ و زمین بازی کاملاً در اختیار بازیکنان ایران بود و تیم قرقیزستان کاملاً دفاعی بازی می‌کرد و حملات شاگردان قلعه نویی ثمره‌ای نداشت.

واکنش بیرانوند مانع از گلزنی قرقیزستان

در دقیقه ۲۱، در حالی که توپ در اختیار بازیکنان قرقیزستان بود و علیرضا بیرانوند از دروازه فاصله گرفته بود نزدیک بود ضربه بازیکن قرقیزستان وارد دروازه ایران شود که این دروازه‌بان به سختی توانست با واکنش خود توپ را به کرنر بفرستد. در ادامه و روی ارسال بازیکن قرقیزستان، «کوجو» بالاتر از مدافعان ایران با سر به توپ ضربه زد که بیرانوند آن را در اختیار گرفت.

طارمی زننده اولین گل ایران مقابل قرقیزستان

در دقیقه ۳۳ و در حالی که بازیکنان ایران از سمت راست قصد نفوذ به سمت دروازه قرقیزستان را داشتند، علی قلی زاده توپ را به امید نورافکن پاس داد و این بازیکن از بیرون محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که دروازه‌بان قرقیزستان به سختی آن را مهار کرد و در ریباد مهدی طارمی با ضربه‌ای آرام توانست دروازه قرقیزستان را باز کند تا اولین گل ایران را در این بازی به نام خود به ثبت برساند و همچنین تعداد گل‌های خود مقابل قرقیزستان را به عدد ۵ برساند و در تعداد گل‌های ملی نیز به عدد ۵۲ برسد.

پس از گلزنی طارمی، بازیکنان ایران فرصت‌های دیگری هم برای گلزنی داشتند که هیچکدام از آنها راهی به سمت دروازه قرقیزستان نداشت تا بازی در نیمه اول با یک گل به سود ایران به پایان برسد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ