سناریوهای دشمن دربراندازی نظام جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است

اقتصاد ایران: اراک- معاون نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: محاسبات و سناریوهای مختلف دشمن در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران همواره شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار فرج الله مرادی ظهر پنجشنبه در نشست تخصصی بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اراک، اظهار کرد: در سایه رفتار حکیمانه مقام معظم رهبری، تمدن سازی بیانیه گام دوم انقلاب در مسیر تکامل قرار دارد و دشمنانی که به دنبال براندازی و رجز خوانی بودند پس از عملیات وعده صادق به التماس افتاده و این مهم به برکت خون شهدا است.

وی افزود: دشمنان اسلام از آغاز انقلاب، سناریوهای مختلفی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرده بودند و بر این باور اشتباه بودند انقلاب اسلامی کمتر از ۲ ماه دوام نخواهد داشت اما خوشبختانه همه محاسبات آنها شکست خورد.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان در نگاه نخست، کارکرد انقلاب اسلامی را یک رویکرد سیاسی قلمداد می‌کردند اما به برکت امام راحل و مقام معظم رهبری که ادامه دهنده این راه بودند، کارکرد انقلاب را تمدن سازی و تمدن نوین اسلامی تعریف کردند.

سردار مرادی ادامه داد: اکنون دشمن با ایجاد جنگ نرم به دنبال کم ارزش جلوه داده ارزش‌های ما بوده و در واقع بحث برجام و دیگر برنامه‌های که امروز توسط دشمنان ارائه می‌شود به دنبال خارج کردن کشور از چهارچوب نظام و بازگشت به رویکرد قبل از انقلاب است.

وی با بیان اینکه استان مرکزی در برگزاری یادواره شهدا جزو استان‌های نام آور است، افزود: شهید سوداگر، مسولیت‌های مختلف در مناطق مختلف جنگی داشتند ایشان‌هم نسبت به مسائل روز و هم آینده نگاه ویژه داشتند و پایه گذار دانشگاه اطلاعات و علوم معارف بودند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ