وضعیت خط هافبک پرسپولیس گره خورد!

اقتصاد ایران: عدم تمایل سینا اسدبیگی به قطع همکاری با پرسپولیس باعث شده تا شرایط خط هافبک سرخ‌پوشان پایتخت پیچیده شود.

فوتبال ۳۶۰: عدم تمایل سینا اسدبیگی به قطع همکاری با پرسپولیس باعث شده تا شرایط خط هافبک سرخ‌پوشان پایتخت پیچیده شود.

پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات موفق به جذب الکسیس گندوز، ایوب العملود، میلاد محمدی، فرشاد احمدزاده و علی علیپور شده و همچنین میلاد سرلک هم به جمع سرخ‌پوشان پایتخت بازگشته است. با این وجود، خوان کارلوس گاریدو همچنان به دنبال تغییر در فهرست تیمش و تقویت لیست بازیکنان پرسپولیس است و در این مسیر گفته می‌شود که سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان پایتخت در سودای جذب یک هافبک و یک مهاجم تمام‌کننده خارجی است.

مسعود ریگی، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، محمد خدابنده‌لو و یاسین سلمانی هافبک‌های در دسترس خوان کارلوس گاریدو هستند که گفته می‌شود سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان از وضعیت خط هافبک تیمش رضایت ندارد. در همین راستا، در روزهای گذشته زمزمه‌های قرار گیری سینا اسدبیگی در لیست مازاد گاریدو به میان آمد؛ آن‌هم در حالی‌که در 3 هفته ابتدایی، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس تصمیم گرفت تا در 2 مسابقه به اسدبیگی فرصت بازی بدهد اما گویا عملکرد او موردپسند گاریدو نبوده است.

اسدبیگی را نمی‌خواهند اما او می‌خواهد بماند!

گاریدو از میان بازیکنان تیمش در شرایطی نسبت به قطع همکاری با سینا اسدبیگی چراغ سبز نشان داده که گفته می‌شود با توجه قرارداد منعقدشده با این هافبک باتجربه، او تمایلی به جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت ندارد. اسدبیگی روز گذشته در تمرینات پرسپولیس هم حضور پیدا کرد تا نشان بدهد که به ماندن در این تیم تمایل دارد و مصاحبه انجام شده از سوی سینا اسدبیگی نشان می‌دهد که این هافبک باتجربه در سودای آن است تا در جمع سرخ‌پوشان پایتخت بماند.

مذاکرات با مهری هم در حال انجام است!

سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان پایتخت در حالی نام سینا اسدبیگی را در فهرست مازاد خود جای داد که اعلام شد براساس خواسته گاریدو، پرسپولیسی‌ها با سعید مهری، هافبک سابق آپوئل نیکوزیا قبرس و یار پیشین استقلال در حال مذاکره هستند! با وجود واکنش‌های ایجاد شده نسبت به خبر مذاکره سرخ‌پوشان با مهری، گفته می‌شود که همچنان مدیران باشگاه پرسپولیس در حال رایزنی با او هستند و مذاکرات در شرایطی با سعید مهری در حال پیگیری است که سینا اسدبیگی نسبت به جدایی از پرسپولیس پاسخ منفی داده و همین مسئله آینده خط هافبک سرخ‌پوشان را تحت‌الشعاع قرار داده است!

در انتظار شفاف‌سازی مدیران پرسپولیس

مسئولان باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته سیاست سکوت را در پیش گرفته‌اند و واکنشی به خبر جذب سعید مهری و یا فروش سینا اسدبیگی نشان نداده‌اند. در این میان، حواشی به‌وجود آمده باعث شده تا شرایط پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه پیچیده شود و باید دید چه زمانی سکوت مدیران این باشگاه خواهد شکست و آن‌ها نسبت به حواشی روزهای گذشته چه واکنشی نشان می‌دهند؛ آیا پروسه جذب سعید مهری نهایی خواهد شد یا پاسخ منفی اسدبیگی به درخواست مدیران باشگاه پرسپولیس برای فسخ قرارداد، معادلات را تغییر می‌دهد!

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ