جبهه مقاومت نقشه های چندساله استکبار را نقش برآب کرده است

اقتصاد ایران: اراک- جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جبهه مقاومت نقشه های چندساله استکبار جهانی را نقش برآب کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید قاسم قریشی ظهر پنجشنبه در نشست تخصصی بررسی راهکارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اراک اظهار کرد: در کرانه باختری همواره درگیری وجود دارد و وضعیت صهیونیست‌ها در منطقه نابسامان و تیره و تار است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سرآغاز تشکیل گروه‌های مقاومت در منطقه از جهاد اسلامی و حماس تا حزب الله، برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس و اندیشه امام خمینی (ره) است.

سردار قریشی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کشورهای استکباری از آمریکا و انگلیس تا فرانسه را در برزخ انتقام نگه داشته است، افزود: جبهه مقاومت در منطقه نقشه‌های چندین ساله استکبار را نقش بر آب کرده است.

وی حضور در نشست شهدا و ایثارگران را بسیار پرخیر و برکت دانست و گفت: استان مرکزی جز استان‌هایی است که در هشت سال دفاع مقدس در مناطق جنگی کشور و دفاع از حرم حضور پر رنگ داشته است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: جوانان توانمند و غیور استان مرکزی در غالب گردان‌های رزمی، توپخانه و مهندسی رزمی و حمایت از لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب، روح الله و گردن‌های مختلف حضور پررنگ داشتند.

سردار قریشی ادامه داد: براساس نظر سنجی که در موضوعات مختلف سیاسی، فرهنگی، عملکرد مسؤلین کشور صورت گرفت بیشترین رضایتمندی مربوط به مقام معظم رهبری، شهدا و خانواده شهدا بود و مقام معظم رهبری نیز بارها در سخنان خود انجام فعالیت‌های فرهنگی در حوزه شهدا را بسیار ارزشمند دانستند و آن را کمتر از شهادت نمی‌دانند.

وی با بیان اینکه رویکرد حزب الله برگرفته از تفکر امام راحل و شهید چمران است، افزود: در دوران ۸ سال دفاع مقدس کمترین تجهیزات نظامی را داشتیم اما اکنون به برکت دفاع مقدس در حوزه نظامی جز کشورهای برتر و نام آور هستیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ