واکنش عجیب گاریدو به اقدام ناگهانی باشگاه پرسپولیس

اقتصاد ایران: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در تازه ترین اقدام این باشگاه در آستانه خروج ناگهانی از جمع سرخپوشان پایتخت قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، خوان کارلوس گاریدو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه هفته گذشته خود با رضا درویش مدیرعامل باشگاه درخواست فوری برای جذب مهاجم گلزن خارجی را مطرح کرد که این موضوع بلافاصله مورد موافقت قرار گرفت تا گزینه‌های متعددی برای این موضوع معرفی شوند.

از این رو هواداران پرسپولیس تصور کردند آخرین بازیکن بالای ۲۵ سال به یک مهاجم خارجی اختصاص پیدا خواهد کرد تا لیست این تیم برای لیگ بیست و چهارم تکمیل شود. بیا این حال باشگاه پرسپولیس شب گذشته در اقدامی ناگهانی به سینا اسدبیگی اعلام کرد جایی در لیست این تیم در ادامه فصل نخواهد داشت و باید جمع سرخپوشان پایتخت را ترک کند.

این در حالی است که اسدبیگی در جریان بازی با تراکتور از دقیقه ۷۰ برای سرخپوشان بازی کرد و در ترکیب اصلی این تیم در دیدار با فولاد خوزستان در هفته سوم قرار گرفت اما ناگهان با تماس حسین بادامکی برای خروج از لیست تیم روبرو شد.

واکنش عجیب گاریدو به اقدام ناگهانی باشگاه پرسپولیس

از قرار معلوم باشگاه پرسپولیس برای اینکه اسم اسدبیگی را از لیست خارجی کند با خوان کارلوس گاریدو مشورت داشته است و سرمربی اسپانیایی پرسپولیس آخرین گزینه خود برای جدایی از این تیم را هافبک مورد اعتماد خود معرفی کرده است!

حالا باشگاه پرسپولیس قرار است در ابتدای هفته جاری با اسدبیگی جلسه گذاشته و روند جدایی قانونی او را بررسی کند تا راه را برای ورود بازیکنانی که هیچ تعهدی به باشگاه برای عقد قرارداد، نداده‌اند را باز کند.

این در حالی است که مشخص نیست باشگاه پرسپولیس چه اصراری برای خروج او دارد تا شاید گزینه‌ای دیگر جز مهاجم را در فاصله ۱۳ روز مانده به نقل و انتقالات تابستانی جذب کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ