اجرای بیش از ۱۷۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در اردستان

اقتصاد ایران: اردستان-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: بیش از ۱۷۰ برنامه در حوزه‌های مختلف در هفته دفاع مقدس در شهرستان اردستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار روح‌اله صنعتکار ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اختتامیه برنامه‌های تابستانی بسیج در شهرستان اردستان تا پایان شهریور ماه برگزار می‌شود، از ابتدای تابستان از تعداد ۶۲ پایگاه بسیج در شهرستان ۵۷ پایگاه در برنامه و کلاس‌های تابستانی فعال بودند.

وی افزود: در سرکشی‌هایی که به صورت سرزده از پایگاه‌ها داشتیم نوجوانان بسیجی با شور و شوق فراوان و در اوج گرمای هوا در کلاس‌های تابستانی پایگاه شرکت می‌کردند، برخی از پایگاه‌ها نیز در طی این چند سال اخیر فعال شده و از حالت رکود خود خارج شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان تصریح کرد: مسابقات فوتسال پایگاه‌های مقاومت بسیج با حضور ۱۰ تیم از میان پایگاه‌های شهرستان شروع شده همچنین در هفته‌های اخیر زورخانه مهاباد با حضور جمعیت بسیاری از مردم افتتاح شد تا نوجوانان علاقمند این ورزش بتوانند از این مکان استفاده کنند.

صنعتکار خاطرنشان کرد: یک دوره مسابقات قرآنی در سطح استان اصفهان برگزار می‌شود که تاکنون شهرستان اردستان از نظر ثبت‌نام شرکت‌کنندگان در این مسابقه رتبه اول را میان شهرستان‌های استان دارد در حالی که جمعیت بسیجی برخی شهرستان‌ها از اردستان بیشتر است.

وی با بیان اینکه مرکز مشاوره بسیج در این ایام تابستان افتتاح شده و کارگاه‌های ازدواج و طلاق نیز برگزار می‌شود، ادامه داد: عمده کاری که بسیج اردستان در تابستان انجام داده مباحث تربیتی بود و در این راستا جلسات بسیاری برای آموزش احکام و نظایر آن برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان بیان کرد: در حوزه بسیج سازندگی، برای ۸ جاده بین روستایی و گلزار شهدا مصوبه آن از استان گرفته شده، قیر نیز تخلیه شده و در اختیار بخشداری‌ها قرار خواهد گرفت؛ سپاه فقط می‌تواند آسفالت را برای جاده‌های روستایی، گلزار شهدا و اماکن نظامی استفاده کند.

صنعتکار تاکید کرد: بسیج سعی کرده کمک‌های خود به محرومان و نیازمندان در حوزه اشتغال بوده و مبنایی باشد، وام‌های خود اشتغالی و کمک به محرومان بسیج افزایش پیدا کرده و در این یک‌سال اخیر اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

وی اضافه کرد: پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهر اردستان برای اولین بار با حضور پرشور مردم همراه با ۱۳ موکب برگزار شد که موکب‌ها نیز فعالیت‌های فرهنگی و پذیرایی انجام می‌دادند و استقبال قابل توجهی از سوی جوانان و مردم را داشتیم.

فرمانده سپاه اردستان با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: در زواره برنامه اجرای تئاتر و نمایش عملیات فتح‌المبین همراه با ادوات و ابزارهای جنگی برگزار می‌شود و غرفه‌های فرهنگی و روایت‌گری نیز وجود دارد که این برنامه سال گذشته با استقبال قابل توجهی روبرو شد.

صنعتکار تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس، فراخوان گردان‌های نظامی خواهیم داشت که سال گذشته در میدان صبحگاه ناحیه با حضور مسؤول آموزش کل سازمان بسیج برگزار شد اما در سال جاری قصد داریم برنامه را مردمی‌تر و در یک فضای داخل شهر همچون سالن ورزشی برگزار کنیم که در این راستا صحبت‌های مقدماتی انجام شده است.

وی یادآور شد: در هفته دفاع مقدس، تعداد ۶۲ پایگاه بسیج شهرستان هر کدام دو برنامه خواهند داشت که علاوه بر آن برنامه‌های اقشار، فرهنگیان و نظایر آن را نیز وجود دارد و برنامه‌های شاخص نظیر اجرای تئاتر زواره است که در مجموع بیش از ۱۷۰ برنامه در شهرستان برگزار می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ