۱۲۰۰ کلاس درس به سرانه فضای آموزشی آذربایجان غربی افزوده شد

اقتصاد ایران: ارومیه- استاندار آذربایجان غربی گفت: در سه سال گذشته بیش از یک هزار و ۲۰۰ کلاس درس به سرانه فضای آموزشی استان اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان ظهر پنجشنبه در جمع مردم بخش نازلوی ارومیه، به اختصاص اعتبارات ویژه و کمک‌های مالی در سه سال گذشته به استان بخصوص در سفر رئیس جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و افزود: در این مدت بیش از یک هزار و ۲۰۰ کلاس درس به سرانه فضای آموزشی استان اضافه شده و تعداد زیادی درمانگاه، خانه بهداشت، پایگاه سلامت و مرکز جامع سلامت در مناطق مختلف استان آذربایجان غربی احداث و به بهره برداری رسید.

استاندار آذربایجان غربی گفت: توسعه استان در سه سال گذشته نتیجه تلاش‌های شبانه روزی بوده و افزایش و ارتقای شاخص‌ها در عرصه‌های مختلف، نشان از همین همدلی و همکاری صمیمانه است.

معتمدیان، با اشاره به تصمیم گیری در خصوص نیازهای مردم در شورای برنامه ریزی استان، افزود: در سفرهای شهرستانی از نزدیک مشکلات مردم بررسی شده و درباره اولویت‌هایی چون ساخت مدرسه، ورزشگاه و … به عنوان مطالبات مردم منطقه، تصمیماتی اتخاذ شده است.

وی همچنین با تاکید بر پیگیری مسائل و مشکلات مردم توسط دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: اگر نمایندگان مجلس و دستگاه‌های اجرایی در کنار هم باشند، قطعاً پیشرفت کارها بیشتر و سریع‌تر خواهد بود.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه تصمیم گیری ها بر مبنای برقراری عدالت در سطح استان بوده است اضافه کرد: یکی از اقدامات بسیار مؤثر در دولت سیزدهم، همکاری و هم افزایی مردم، نمایندگان مجلس و دولت در راستای توسعه و اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در قالب نهضت گازرسانی، اکثر روستاهای استان امروز از نعمت گاز بهره مند شده‌اند، افزود: با اهتمام شرکت‌های خدمات رسان برق، آب و مخابرات در دولت سیزدهم، شاهد دستاوردهای بزرگی در خدمات رسانی به مردم در این حوزه‌ها هستیم.

استاندار آذربایجان غربی بر اهمیت برخورداری مردم روستاها و مناطق دورافتاده استان از نعمت آب بهداشتی و سالم نیز اشاره کرد و یادآور شد: با همکاری نمایندگان مجلس و دولت و با استفاده از منابع ملی و استانی و ظرفیت نهادهای حاکمیتی، در سه سال گذشته در مسیر تأمین مطالبات مردم استان گام‌های بلندی برداشته شد.

معتمدیان با تاکید بر ضرورت سرمایه گذاری در روستاهای استان، افزود: یک از سیاست‌های دولت، تثبیت جمعیت روستایی و مهاجرت معکوس از شهرها به روستاهاست که این امر با فراهم سازی زیرساخت‌ها، تأمین مسکن و اشتغال، ارائه خدمات ارتباطی و اینترنت، درمانی و بهداشتی و … در مناطق روستایی مهیا خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ