اقدام وقیحانه سفیر استرالیا مغایر با اصول دینی است

اقتصاد ایران: سرخ‌رود - امام جمعه سرخ‌رود گفت: اقدام وقیحانه سفیر استرالیا، مغایر با اصول دینی و فطرت انسانی بود بنابراین از وزارت امور خارجه درخواست می‌شود برخورد قاطعی با این رفتار غیراخلاقی داشته باشد.

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول خدمت تمامی مسلمانان جهان، با بیان اینکه امروز باید تاریخ را برای جوانان و نسل امروز بازخوانی کرد، اظهار داشت: اخیراً مواجه بودیم با اقدام وقیحانه و مغایر با اصول و مبانی دینی و فطرت انسانی سفیر استرالیا در دفاع از همجنس‌گرایی و عدم احترام به قوانین اسلامی و داخلی کشور که از وزارت امور خارجه در خواست می‌شود مطابق موازین حقوقی و اسلامی، برخورد مناسب و قاطعی با این رفتار خلاف عرف داشته باشند.

وی تصریح کرد: با عنایت به مغایرت کامل و آشکار اقدام سفیر استرالیا در تهران با اصول و مبانی دینی، فطرت انسانی، موازین اخلاقی و فرهنگ و تاریخ ایران اسلامی عزیز و جسارت وقیحانه به مسلمان کشور میزبان، این اقدام خلاف عرف و اخلاق و رفتار غیرحقوقی است.

امام جمعه سرخ‌رود افزود: سفیر استرالیا را باید در دفاع از همجنس‌گرایی و عدم احترام به قوانین اسلامی و قوانین داخلی کشور به شدت محکوم کرد و از وزارت خارجه مصرّانه می‌خواهیم مطابق موازین حقوقی و اسلامی، برخورد مناسب و قاطعی داشته باشد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده با اشاره به اینکه جهاد همیشه ادامه دارد، یک روز با جنگ نظامی و یک روز در عرصه جنگ نرم و فضای مجازی، عنوان کرد: امروز یکی از اصلی‌‎ترین وجوه حسینی بودن، حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین و مبارزه با صهیونیسم جهانی است، باید تاریخ را برای جوانان و نسل امروز بازخوانی کرد تا سیاست تطهیر پهلوی و دشمنان خنثی و به فراموشی سپرده نشود.

وی در خصوص قیام خونین ۱۷ شهریور که برای همیشه در تاریخ ثبت شد و حضرت امام (ره) از آن به‌عنوان ایام‌الله یاد کردند، گفت: قیامی که نشأت گرفته از سرکوب و استبداد پهلوی بود، قیامی که در اعتراض به واقعه سینما رکس آبادان و جشن‌های ۲۵۰۰ شیراز و ظلم بود و در همه این سرکوب‌ها ردپای آمریکا و اسرائیل و انگلیس دیده می‌شود.

امام جمعه سرخ‌رود ادامه داد: در طول تاریخ هر جا که حرکتی به نفع مردم بود، استکبار به کمک مزدوران خود سعی کرد آن را سرکوب کند، از کودتای ۲۸ مرداد گرفته تا جریانات انقلابی و تا به امروز ادامه دارد؛ استکبار به کمک مزدوران داخلی و خارجی و منافقین دائماً سعی دارد به این نظام ضربه بزند، چراکه این نظام خاریست به چشم تمام زورگویی و ظلم آن‌ها در منطقه و جهان.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده بیان داشت: این بیداری که از انقلاب اسلامی در منطقه شروع شد، امروز به تمام منطقه از یمن و عراق و لبنان و فلسطین نفود کرده و مطمئناً تا برچیده شدن بساط آن‌ها و نابودی اسرائیل ادامه خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این اتحاد و انسجامی که در مقاومت شکل گرفته از ناتوی آن‌ها قوی‌تر است چراکه براساس اعتقاد و ایمان شکل گرفته و تحت رهبری امامین انقلاب گسترش پیدا کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ