محموله مرغ زنده فاقد مجور بهداشتی در قاین توقیف شد

اقتصاد ایران: بیرجند-فرمانده انتظامی شهرستان قاین از توقیف یک دستگاه کامیون باری حامل ۴ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا فولادی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۶ نیمبلوک قاین هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه کامیون باری حامل مرغ زنده مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی قاین گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، ۴ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز کشف کردند که ارزش ریالی طیور قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

سرهنگ فولادی با اشاره به اینکه در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، یادآور شد: شهروندان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس مشارکت کنند.

وی همچنین گفت: در پی افزایش سرقت منازل در سطح شهرستان قائنات، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی قاین افزود: مأموران انتظامی پاسگاه بیهود شهرستان قائنات با انجام اقدامات پلیسی گسترده و فعال کردن گشت‌ها در سطح حوزه استحفاظی، یک نفر سارق را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

سرهنگ فولادی در بازجویی انجام شده از متهم دستگیر شده به یک فقره سرقت از منازل اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ