روحانیت پای علم انقلاب اسلامی ایستاده است

اقتصاد ایران: ساری-نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: روحانیت به عنوان محور پای علم انقلاب اسلامی ایستاده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر پنجشنبه در دیدار حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان عضو شورای عالی قوه قضائیه و رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح و از قضات عالی دادگاه ویژه روحانیت کشور، با اشاره به مناسبت‌های ماه ربیع‌الاول به‌ویژه هفته وحدت، اظهار کرد: درود به تدبیر نظام جمهوری اسلامی که مدیریتش مدیریت رحمانی است.

وی افزود: در همه جا اصل بر پیشگیری است به‌خصوص روحانیت و طلاب و نباید بگذاریم که مشکلی به‌وجود بیاید و این هم نیاز به بصیرت‌افزایی دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ضعف اقتصادی در روحانیت در همه اقشار دیگر بیشتر است که سرچشمه بسیاری از ناهنجاری‌ها و مشکلات خواهد بود، این صنف باوجود این مشکلات درصد جرایمشان واقعاً کم و ناچیز است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: همه ما در هر جایی که هستیم وظیفه صیانت و پیشگیری از هم صنفی‌های خودمان را با نصیحت و کمک به هر شکلی داریم.

وی یادآور شد: باید کسانی را که دارای مشکلات قضائی می‌شوند را واقعاً به چشم بیمار نگاه کنند، اینجا جای انتقام‌گیری نیست و سخت‌گیری‌های بیش از حد همچون رافت‌های بیش از حد جواب منفی می‌دهد از این رو باید حد وسط و تعادل و عدالت رعایت شود.

آیت الله محمدی لائینی بیان کرد: امیدواریم جامعه روحانیت ما که موجبات ایجاد انقلاب و رهبری آن را فراهم کردند قدر خود را نه کمتر از آنچه که هست و نه بیشتر از آن بدانند زیرا دشمنان امروز می‌دانند که مرکز و محور اصلی که دل‌ها را با فروغ ایمان امیدوار می‌کند و پای علم انقلاب نگه می‌دارد جامعه روحانیت است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ