حیدری: امیدوارم به نمایندگی از ایران در ویتنام موفق باشم

اقتصاد ایران: سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو ویتنام گفت: امیدوارم همکاری خوبی با ویتنام داشته باشم و به نمایندگی از تکواندوی ایران در این کشور مفید باشم.

- اخبار ورزشی -

عرفان حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص توافق همکاری با تیم ملی تکواندو ویتنام و اینکه قصد خداحافظی از دنیای قهرمانی را دارد، گفت: از دنیای قهرمانی خداحافظی نکردم و هنوز  28 سالم است. همچنان تمرینات خود را دارم و منتطر موقعیتی هستم تا بتوانم مبارزه کنم، اما در این مقطع تصمیم بر این شد تا زمانی که مسابقه‌ای نیست به ویتنام کمک کنم. باید ببینم در آینده شرایط چگونه پیش خواهد رفت. امیدوارم همکاری خوبی با ویتنام داشته باشم و به نمایندگی از تکواندوی ایران در این کشور مفید باشم.

وی در مورد توافق همکاری با ویتنام عنوان کرد: با رئیس فدراسیون ویتنام نزدیک یک سال است که در ارتباط هستم. در این مدت صحبت‌های زیادی داشتیم ودر نهایت  از من خواست هدایت تیم ملی این کشور را به صورت مقطعی در مسابقات داخل سالن آسیا در تایلند برعهده بگیرم. البته مسابقات داخل سالن آسیا در روزهای گذشته به تعویق افتاد، اما باز هم مسئولان فدراسیون ویتنام درخواست کردند که برای مسابقات نوجوانان جوانان و دو تورنمنت بین‌المللی کنارشان باشم.

سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو ویتنام تصریح کرد: دیدگاه مسئولان فدراسیون تکواندو ویتنام موفقیت در المپیک 2028 لس‌آنجلس است و به دنبال یک برنامه‌ریزی چهار ساله هستند و برای همین درخواست کردند تا بتوانیم همکاری داشته باشیم.

حیدری در خصوص شرایط تکواندوی ویتنام گفت: ویتنام یکی از قطب‌های تکواندو آسیا بوده است. این کشور جز کشورهای شرق آسیا است که پتانسیل بالایی در تکواندو دارد. ویتنام  در کیوروگی قدرت بیشتری دارد و موفق به کسب مدال‌های خوبی نیز شده است. ویتنام قصد استفاده از تجربه تکواندو ایران دارد و برنامه خیلی مدونی نیز برای المپیک آینده دارد و سرمایه‌گذاری خوبی نیز انجام داده است.

وی در خصوص استفاده از مربیان ایرانی در کادرفنی خود گفت: هنوز کادر ایرانی به ویتنامی‌ها معرفی نکردم، اما توافق کردیم که اختیار کادرفنی با من باشند و قطعاً از وجود قهرمانانی که به تازگی با دوران قهرمانی خداحافظی کردند، استفاده خواهم کرد. قطعاً برای این مهم با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندوی ایران نیز مشورت خواهم کرد.

ملی‌پوش پیشین تکواندو در خصوص احتمال تغییر تابعیت و مبارزه برای کشور دیگر گفت: بعد از المپیک پاریس یکی، دو کشور پیشنهاد تغییر تابعیت دادند، اما هنوز دست نگه داشتم. اولویت هر کسی کشور خودش است و باید ببینم شرایط چگونه خواهد شد. از طرفی همچنان اولویت اصلی‌ام مبارزه کردن است و بعد مربیگری؛ چرا که اعتقاد دارم هنوز برای مربیگری دیر نیست و خیلی زمان وجود دارد. در حال حاضر روزی دو، سه نوبت تمرین می‌کنم تا اتفاقات خوبی بیفتد. قطعاً در مدت همکاری با ویتنام نیز تمرینات خود را ادامه خواهم داد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که از چه زمانی کار خود را آغاز خواهد کرد، گفت:  طبق برنامه‌ریزی 27 شهریور به ویتنام خواهم رفت و اولین رویداد ما نیز قهرمانی نوجوانان جهان در کره‌جنوبی است که 10 مهرماه برگزار خواهد شد. با توجه به لغو مسابقات داخل سالن آسیا نیز قرار است در دو تورنمنت حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ