آسیب‌های حوزه دانش‌آموزی با نظام مراقبت اجتماعی کاهش می‌یابد

اقتصاد ایران: یزد- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: نظام مراقبت اجتماعی، کاهش آسیب‌های حوزه دانش‌آموزی را با تکیه بر آموزه‌های علمی و تجارب عملی دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین رحیمی زاده صبح پنجشنبه در جلسه با مدیران مدارس یزد گفت: نظام مراقبت اجتماعی برای رده‌های مختلف از دبستان تا دانشگاه برنامه دارد و مناسب هر مقطع و متناسب با موضوعات مبتلابه رده سنی مقاطع مختلف، داده‌های آموزشی در نظر می‌گیرد.

وی دغدغه مربیان مدارس را در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی قابل تقدیر ذکر کرد و افزود: قطعاً پیشگیری از آسیب‌های حوزه دانش آموزی همچون سایر مراتب آموزش علمی برای مربیان مهم است و این مهم و این دغدغه مندی قابل تحسین و تقدیر است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد تصریح کرد: موضوعات و مسائل قابل طرح و گوشزد و هشدار در جمع‌های دانش آموزی از دل اطلاعات مرتبط با پرونده‌های قضائی استحصال می‌شود و به صورت ملموس و قابل پذیرش، موضوعات برای دانش آموزان طرح و شرح شود.

وی حضور قضات زن را در مدارس دخترانه به فال نیک گرفت و اظهار کرد: اصل حضور قضات زن در بین دختران دانش آموز، هم می‌تواند انگیزه‌ای برای الگو گیری دانش آموزان برای موفقیت در آینده باشد و هم طرح موضوعات مختلف مبتلابه در پرونده‌های قضائی برای دختران دانش آموز از زبان قضات زن، ملموس‌تر و قابل پذیرش تر است.

رحیمی زاده، آسیب‌های حوزه فضای مجازی را از موضوعات قابل اهمیت روز برشمرد و گفت: در زمینه آسیب‌های فضای مجازی که می‌تواند زمینه ساز آسیب‌های بسیار جدی برای دانش آموزان به ویژه دختران دانش آموز باشد، طرح مباحث از دل پرونده‌های جاری، نقش اثر گذاری را در پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ