مردم قم در حمایت از مظلومان غزه راهپیمایی می کنند

اقتصاد ایران: قم- مردم انقلابی شهر مقدس قم در حمایت از مظلومان غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی پس از اقامه نماز جمعه این هفته راهپیمایی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم انقلابی و ولایتمدار شهر مقدس قم پس از اقامه نماز جمعه این هفته قم در محکومیت جنایت های رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی دفاع غزه و فلسطین راهپیمایی می کنند.

این راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه قم از میدان جانبازان به سمت چهارراه شهدا برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم نیز در اطلاعیه ای از عموم مردم قم برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرده که متن آن به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

از شروع تجاوز و حملات رژیم منفور صهیونیستی به نوار غزه که نزدیک به یازده ماه می گذرد آتش کشتار بی امان فلسطینیان بی گناه اعم از زنان و کودکان ذره ای فروکش نکرده و علی رغم اعتراض های مردمی در سراسر دنیا آمار شهدای مردم مقاوم غزه از چهل هزار نفر فراتر رفته است.

در این مدت حملات جبهه مقاومت به مراکز و اهداف استراتژیک اسرائیل خسارات فراوانی را به همراه داشته و در حال حاضر موج جدید گسترش اعتراضات در سرزمین های اشغالی علیه سیاست های جنگ طلبانه دولت غاصب اسرائیل و فرو رفتن در جنگی فرسایشی و نرسیدن به خواسته های این رژیم در این مدت طولانی نیز چالشی جدید بر سر راه اتاق جنگ دولت کودک کش اسرائیل به وجود آورده است.

در شرایط کنونی که ملت آزاده ایران منتظر انتقام و پاسخ قاطع به ترور رهبر مجاهد حماس شهید اسماعیل هنیه می باشد و در آستانه سالروز قیام 17 شهریور، در تداوم راهپیمایی جمعه های خشم، مردم شریف و انقلابی قم به امید تحقق وعده الهی در گرفتن انتقام خون مظلوم و پیروزی ملت ستمدیده فلسطین در حمایت از مردم مظلوم غزه و در اعتراض به جنایات و کشتار بی رحمانه غده سرطانی صهیونیست راهپیمایی خواهد کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ