ترکیب احتمالی تیم ملی برابر قرقیزستان

اقتصاد ایران: مسیر تیم ملی برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۶، از رویارویی خانگی برابر قرقیزستان استارت می‌خورد.

فوتبالی: مسیر تیم ملی برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۶، از رویارویی خانگی برابر قرقیزستان استارت می‌خورد.

تیم ملی 15 شهریور در فولادشهر اصفهان از این رقیب، میزبانی می‌کند و سپس برای رویارویی 20 شهریور برابر امارات راهی این کشور می‌شود. آنچه از لیست 26 نفره تیم ملی منتج می‌شود، این است که اصطلاحی مانند شیب ملایم جوان‌گرایی بیشتر یک لفظ دهان پر کن است و قلعه‌نویی بدون هرگونه ریسکی، همچنان از باتجربه‌های بین‌المللی‌اش برای حضور در ترکیب اصلی استفاده می‌کند مگراینکه محرومیت یا مصدومیت باعث ایجاد خلال در این روند شود. برابر قرقیزستان اما باید تعویض‌هایی زودتر از دقیقه 70 باشیم چراکه هم باید فکر بازی بعدی بود و هم فرصتی به ذخیره‌ها داد.

درون دروازه

 آرشا شکوری که تکلیفش مشخص است و باید بازی را از روی سکوهای فولادشهر تماشا کند. حسین حسینی هم روی نیمکت می‌نشیند تا دروازه‌بان اصلی از بین علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند انتخاب شود. نیازمند شانس بسیار کمی برای این بازی دارد و دیدن هر کسی جز بیرانوند درون دروازه، عجیب و غریب و ریسک خواهد بود. 

خط دفاع

 لیست قلعه‌نویی برای این 2 بازی، 4 مدافع میانی دارد، 2 مدافع راست و 2 مدافع چپ. این تعادل کامل با نگاه به مردان حاضر در فهرست، حدس زدن ترکیب 4 نفره خط دفاعی را آسان می‌کند. میلاد محمدی در سمت چپ، بازیکن اصلی است چراکه ابوالفضل جلالی اصلا در شرایط بازی قرار ندارد. در سمت راست، احتمال بازی کردن حردانی بیشتر است. این درست که آریا یوسفی به واسطه میل هجومی بیشترش، گزینه معقول‌تری برای رویارویی با قرقیزستان است ولی قلعه‌نویی در این بازی، ترکیبش برای رویارویی مهمتر با امارات را تست می‌کند. در مرکز خط دفاع، زوج کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده را خواهیم دید. حزباوی همچنان جزو دایره مردان ملی است و نعمتی هم مزد نمایش‌های این 3 هفته در ترکیب فولاد را گرفته.

خط میانی

 مهمترین چالش قلعه‌نویی و تیم ملی، اینجاست: چه کسی به جای سعید عزت‌اللهی؟ بازیکنی که مدتهاست به دلیل مصدومیت، شرایط بازی برای شباب الاهلی را ندارد و به تازگی اجازه حضور در تمرینات را گرفته است. قلعه‌نویی به همین دلیل، روی عزت‌اللهی ریسک نکرده و او را در ترکیب اصلی قرار نخواهد داد. جانشین او یکی است از بین محمد قربانی یا امید نورافکن و با شانس بازی کمتر، محمد کریمی. 3 نفر دیگر خط میانی، علیرضا جهانبخش در سمت راست، سامان قدوس به عنوان مغز متفکر و مهدی قایدی در سمت چپ خواهند بود. تیم ملی دقیقا در این قسمت زمین، دست بازی دارد. قلعه نویی می‌تواند به جای جهانبخش (که هنوز تیم ندارد و به همین دلیل در شرایط آرمانی نخواهد بود) از قلی‌زاده (که توانسته خودش را دوباره به سطح بازی برساند) و به جای قایدی از ترابی و حتی صیادمنش (که روزهای آفتابی را در وسترلو سپری کرده است) هم استفاده کند. 

زوج خط حمله

 کدام عقل سلیمی به ترکیبی جز سردار آزمون و مهدی طارمی فکر می‌کند؟ آزمون در امارات، یک ماشین گلزنی برای شباب الاهلی است و طارمی ولو به عنوان یک بازیکن جانشین در اینتر، جایگاهی دارد که کسی حتی به نزدیکی‌هایش هم نخواهد رسید. بنابراین تا اطلاع ثانوی به زوج دیگری نمی‌توان و نباید فکر کرد. جز این، مغانلو در اتحاد کلبا و آقایی‌پور در سپاهان نسبت به خودشان در سپاهان و استقلال خوزستان، افت کرده‌اند.

ترکیب احتمالی

 علیرضا بیرانوند، صالح حردانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی، محمد قربانی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ