چند سریال حال‌خو‌ب‌کُن کره‌ای برای انقلاب در زندگی‌تان

اقتصاد ایران: در این مطلب قصد داریم چند سریال کره‌ای به شما معرفی کنیم که شاد و سرگرم‌کننده‌ هستند و می‌توانند شما را از حال و هوای غمگینی که در این روزها همه به نوعی با آن گریبان هستیم در بیاورد.

برترین‌ها - مهنا پرویزی: در این مطلب قصد داریم چند سریال کره‌ای به شما معرفی کنیم که شاد و سرگرم‌کننده‌ هستند و می‌توانند شما را از حال و هوای غمگینی که در این روزها همه به نوعی با آن گریبان هستیم در بیاورند.

سریال پاسخ ۱۹۸۸

اگر به سریال‌های ایرانی با تم شاد و قدیمی دهه ۶۰ مثل نوروز رنگی یا فیلم نهنگ عنبر و هزار پا علاقه دارید این سریال کره‌ای حسابی شما را سرگرم می‌کند. سریال پاسخ ۱۹۸۸ از جمله سریال‌هایی است که در بین ایرانی‌های طرفدار سریال کره‌ای خیلی محبوب است، دلیل آن هم به این موضوع برمی‌گردد که سریال پاسخ ۱۹۸۸ یک نوستالژی تمام‌عیار، ساده، زیبا و فوق‌العاده است. شاید تصور کنید که نمی‌توانید با نوستالژی یک کشور آسیای شرقی ارتباط برقرار کنید و سریال پاسخ ۱۹۸۸ نمی‌تواند چندان احساسات شما را برانگیزد.

چند سریال حال‌خو‌ب‌کُن کره‌ای برای انقلاب در زندگی‌تان

اما بر خلاف آنچه تصور می‌کنید کاملاً غرق دنیای سریال از جمله مکان‌ها و شخصیت‌ها می‌شوید. این سریال در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است، ممکن است در ابتدا با دیدن سال ۱۹۸۸ در‌ اسم سریال، از دیدن آن، صرفه‌نظر کنید و ترجیح دهید که فیلم‌هایی با موضوع به‌روز را ببینید. اما نکته مهم همین موضوع است که با وجود آن که سال‌ها از پخش این سریال می‌گذرد و موضوع آن هم به سال ۱۹۸۸ بر‌می‌گردد همچنان ارزش دیدن دارد. سریال ریپلای ۱۹۸۸ درباره یک گروه دوستی ۵ نفره است که در همسایگی هم زندگی می‌کنند و از کودکی با هم بزرگ شده‌اند. هر کدام از این ۵ نفر شخصیت منحصربه‌فردی دارند. باهوش، بازیگوش، دردسرساز، آرام و عاشق‌پیشه از جمله ویژگی‌های هر یک از شخصیت‌های این سریال است که دوستی آن‌ها را متمایز کرده و چالش‌های خنده‌داری را در طول داستان به وجود می‌آورد.

او زیبا بود 

«او ‌زیبا بود» یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای است که به‌خاطر بازیگرهای محبوبش در زمان پخش بسیار پرطرفدار شد. این سریال موضوع جالب و متفاوتی دارد که می‌تواند خنده را مهمان لب‌های شما کند. موضوع این سریال درباره پسری به نام سونگ جون است که بعد ۱۵ سال از آمریکا به کره برمی‌گردد و یک قرار ملاقات با دختری به نام کیم هه جین که در کودکی به او علاقه داشته تنظیم می‌کند. کیم هه جین در کودکی چهره زیبایی داشته اما در زمان حال دیگر به خوشگلی سابق نیست، او از این قرار ملاقات خجالت می‌کشد و دوست صمیمی و بسیار زیبای خود را سرقرار می‌فرستد.

چند سریال حال‌خو‌ب‌کُن کره‌ای برای انقلاب در زندگی‌تان

اما ماجرای این دو تا به همین‌جا ختم نمی‌شود. کیم‌هه جین که به تازگی و به سختی در یک شرکت استخدام شده با یک تغییر ناگهانی به بخشی منتقل می‌شود که سردبیر آن سونگ‌جون است‌. ملاقات ناگهانی این دو در شرکت فضای داستان را شاد و خنده‌دار می‌کند به‌خصوص آنکه کیم هه جین برای پنهان شدن از دید سونگ‌جون دائما سوتی می‌دهد. یکی از نقاط جذاب این سریال مثلث عشقی آن است. کیم هه جین در محل کار خود با کیم شین هیوک آشنا می‌شود. کیم شین هیوک شخصیت بسیار خاص و دوست‌داشتنی دارد، او شوخ و بسیار بازیگوش است و دائما سربه‌سر دیگران به‌خصوص کیم هه جین می‌گذارد، شخصیت شین هیوک در این سریال انقدر دلنشین بود که بسیاری از بییندگان او را حتی از شخصیت‌های اصلی بیشتر دوست داشتند. اگر به سریال‌های عاشقانه، کمدی و بدون استرس علاقه دارید، از تماشای این سریال لذت‌ می‌برید. 

گابلین

اگر از هر طرفدار سریال کره‌ای بپرسید که سریال خوب به شما معرفی کند، حتما با اسم این سریال مواجه می‌شوید. شهرت این سریال تنها به کره محدود نمی‌شود و از سراسر دنیا این سریال طرفدار دارد، شاید بتوان گفت که بعد از سریال مشهور اسکویید گیم، گابلین دومین سریال کره‌ای است که تمام مردم جهان را درگیر خود کرد. گابلین از جمله سریال‌هایی است که چندین بار ارزش دیدن دارد و تماشای آن خسته‌کننده نیست. سریال گابلین به معنای عمیق‌تری از زندگی و مرگ، و فضای فرضی و زمانی بین این دو پرداخته است. این سریال به شما نشان می‌دهد که زندگی چقدر با وجود بدی‌ها، شرارت‌ها و بدبختی‌ها زیباست. همچنین باور سریال گابلین این است که ممکن است معجزاتی در این دنیا وجود داشته باشد و ما توسط نیرویی ماورایی محافظت شویم.

چند سریال حال‌خو‌ب‌کُن کره‌ای برای انقلاب در زندگی‌تان

این سریال نشان می‌دهد که در این دنیا نظمی وجود دارد، مهم نیست که دیگران به اعمال خوب و بدی که انجام می‌دهند آگاه باشند، به موقع خودش پاداش و مجازات خواهند شد. علاوه بر فیلمنامه فوق‌العاده و پر فراز و نشیب در عین حال خنده‌دار و کمدی این سریال یکی از نقاط قوت سریال گابلین که بینندگان را مجذوب خود کرد فیلمبرداری آن است، کل این سریال با فیلمبرداری زیبا انجام شده است که نمونه آن را به جرئت کمتر می‌توان در سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی دید. وقتی که این سریال را تماشا کنید احساس می‌کنید که در حال دیدن یک اثر هنری هستید، نورپردازی و زاویه‌های دوربین حس نوستالژیک و رمانتیک را القا می‌کنند. مکان‌هایی که فیلمبرداری در آن‌ها انجام شده، مثل مزارع گندم در شب، اقیانوس در روزی طوفانی و شهر کبک در کانادا خیره‌کننده و رویایی است. آهنگ‌های فوق‌العاده سریال نیز به فضای رویایی این سریال کمک کرده است.

 پدر عجیب من

اگر به سریال‌های خانوادگی و طنز علاقه دارید، این سریال می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند. با اینکه این سریال نسبت به سایر سریال‌های کره‌ای طولانی است اما ریتم آن اصلا خسته‌کننده نیست، هر قسمت سریال پر از اتفاقات بامزه است که شما را به خنده می‌اندازد. این سریال از جمله سریال‌های است که باب سلیقه ایرانی‌ها است چرا که در آن روابط خانوادگی و چالش‌هایی را به تصویر می‌کشد که بسیاری از مردم ما با آن درگیر هستند، این سریال روابط و درگیری اعضای خانواده، مادرشوهر و عروس، خواهرشوهر و عروس را به شیوه‌ خنده‌داری روایت می‌کند.

چند سریال حال‌خو‌ب‌کُن کره‌ای برای انقلاب در زندگی‌تان

این درام حول یک خانواده بزرگ می‌چرخد، نه یک بلکه چهار خط داستانی عاشقانه دارد. این سریال پر از لحظات شیرین و مشکلات روابط، صحنه‌های عاشقانه و بامزه است. در این سریال با تماشای اینکه خانواده به هم اعتماد می‌کنند و با هم مشکلات را حل می‌کنند، احساس دلگرمی خواهید کرد. داستان این سریال از جایی شروع می‌شود که یک خواننده معروف ادعا می‌کند که فرزند این خانواده پرجمعیت است، با اضافه شدن او به خانواده همه چیز پیچیده‌تر می‌شود.

پری وزنه‌بردار کیم بوک جو

اگر دانشجو هستید یا دلتان هوای دوران دانشجویی را کرده به شما توصیه می‌کنم این سریال را تماشا کنید. در این سریال برخلاف کلیشه‌ اکثر سریال‌ها دختر و پسر سر کلاس و جزوه دادن عاشق هم نمی‌شوند. آشنایی آنها با هم سر یک اتفاق هیجان‌انگیز و بامزه کلید می‌خورد. این سریال داستانی عاشقانه و کمدی بین یک دختر وزنه بردار و یک پسر شناگر است. موضوع سریال درباره یک وزنه بردار حرفه‌ای‌ است که خانواده و مربیانش حسابی هوای او را دارند و برای ورود به تیم ملی، به او سخت می‌گیرند، به‌خاطر همین رفتارهای بوک جو اصلا ظرافت ندارد و هیچکدام از اطرافیانش او را به چشم یک زن نمی‌بینند.

چند سریال حال‌خو‌ب‌کُن کره‌ای برای انقلاب در زندگی‌تان

یکی از نکات بامزه این سریال که به جذابیت آن افزوده، شخصیت دختر و پسر داستان است، دختر سریال در عین حال که شخصیت قوی دارد و از دیدگاه دیگران پسرانه رفتار می‌کند، احساساتی هم هست، پسر داستان هم شخصیت بازیگوش و بامزه‌ای دارد که دائما سر به سر نامزد وزنه‌بردارش می‌گذارد و موقعیت‌های بامزه‌ای را در طول داستان به وجود می‌آورد. زمانی که این سریال در کره شروع به پخش کرد بسیار پربیننده شد دلیل آن هم شایعاتی بود که درباره دو نقش اصلی یعنی نام جو هیوک و لی سونگ‌ کیونگ منتشر شده بود که البته بعد از سریال این موضوع تایید شد همین خبر باعث شد بسیاری از افرادی که سریال را ندیده بودند به‌خاطر دو نقش اصلی به تماشای آن بنشینند البته این زوج مدت کوتاهی بعد از هم جدا شدند اما هنوز هم هر چند وقت یکبار شایعه آشتی آنها منتشر می‌شود، گویا هنوز باور جدایی این زوج برای مردم کره جنوبی دشوار است. 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ