اقدامات گسترده‌ای برای تأمین مسکن در استان بوشهر انجام شده است

اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر با تقدیر از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: اقدامات گسترده‌ای برای تأمین مسکن در استان بوشهر انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده چهارشنبه شب در نشست با مدیرکل و معاونان و کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: خدمات ارزشمندی که در دولت سیزدهم از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این استان ارائه شده، شایسته تقدیر است‌.

استاندار بوشهر افزود: طی سه سال اخیر تعداد ۲ هزار و ۸۶۱ قطعه زمین در روستاها و هزار و ۸۷۵ قطعه زمین در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت کمک به تأمین مسکن مورد نیاز جامعه واگذار شده است.

وی با اشاره به ساخت مسکن ویژه محرومان و واحدهای مسکونی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان بوشهر، بیان کرد: باید تلاش شود سهمیه ابلاغی جدید ۴ هزار تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی هرچه سریع‌تر جذب شود تا متقاضیان از تسهیلات کم‌بهره ۳۵۰ میلیون تومانی جهت تأمین مسکن مورد نیاز بهره‌مند شوند.

استاندار بوشهر تأکید کرد: نشست‌های مشترک و مستمر با بانک‌ها جهت جاری سازی و تسریع در انعقاد قراردادهای تسهیلات بخش مسکن برگزار شود.

محمدی‌زاده، خانه‌دار کردن مردم را از ماندگارترین اقدامات مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانست.

استاندار بوشهر با تقدیر از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در توسعه و شکوفایی روستاها و اجرای پروژه‌های مهم مسکونی، گفت: طی مراسمی از مدیران و معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بخاطر عملکرد درخشان در تحقق اهداف دولت در استان تجلیل خواهند شد.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر آماده‌سازی اراضی ۳۷ و ۱۰۷ هکتاری در شهر بوشهر و ۱۲۰ هکتاری در روستای لیلک از توابع شهرستان تنگستان را برعهده دارد که به دلیل عملکرد مطلوب و سرعت بخشی در این زمینه بارها از سوی مقام عالی دولت در استان مورد تقدیر قرار گرفته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ