منطقه قراویز به یاد رزمندگان و شهدای همدانی ثبت ملی شد

اقتصاد ایران: همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: منطقه قراویز در سر پل ذهاب که رزمندگان و شهدای استان همدان در آنجا اقدام کردند، به عنوان محل ملی ثبت ملی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مظاهر مجیدی عصر امروز در یادواره شهدای عملیات رمضان که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت امام رضا (ع) و گرامی‌داشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس، اظهار کرد: عملیات رمضان یکی از عملیات‌های خیلی حساس و وسیع بود که در آن استان همدان در قالب ۳ گردان مأمور به لشکر ۴۱ ثارالله کرمان شدند.

وی افزود: نیروهای استان همدان جز اصلی‌ترین نیروهای عمل‌کننده این عملیات بودند، به همین دلیل شهدای بزرگی را در این عملیات تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه حدود ۱۵۰ شهید در عملیات رمضان تقدیم انقلاب اسلامی شد، اظهارکرد: مراسم‌هایی برای عملیات رمضان برگزار شده‌بود، اما از آنجایی که حاج قاسم سلیمانی به همدان آمد و به شرح عملیات رمضان و نقش فرماندهان آن پرداخت، قوام بیشتری به این عملیات داد.

وی با بیان اینکه وقتی که عملیات رمضان اتفاق افتاد دشمن بعثی به دنبال انتقام بود و به همین منظور نماز جمعه مردم همدان را بمباران کرد، ابراز کرد: وزمانی که شهید سلیمانی به همدان آمد، سخنان بسیار بزرگی را مطرح کرد مانند «ما ملت امام حسین (ع) هستیم» و «ما ملت شهادتیم».

وی افزود: در این مراسم کلمات بسیار زیبا را در خصوص رئیس جمهور آمریکا بیان کرد و شاید یکی از علت‌های شهادت ایشان آن سخنرانی بزرگ بود که در استان همدان اتفاق افتاد.

سردار مجیدی با بیان اینکه سردار سلیمانی در همدان دیدارهایی با خانواده محترم شهدا داشت، ادامه داد: دیدار شهیدسلیمانی با خانواده شهدای مدافع حرم به یاد ماندنی بود.

وی با اشاره به اینکه دیدار سردار سلیمانی با خانواده‌های حجازی و حاجی بابایی به یاد ماندنی بود، گفت: اگر امروز اینجا جمع شدیم یاد و خاطره عملیات رمضان را گرامی می‌داریم برای اتفاقاتی بود که قبل، حین و بعد عملیات با حضور شهید حاج قاسم سلیمانی رقم خورد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با گرامیداشت یادشهدای عملیات ۱۱ شهریور با بیان اینکه استان همدان سهم بزرگی در عملیات‌های دفاع مقدس دارد، تأکید کرد: منطقه قراویز در سر پل ذهاب که رزمندگان و شهدای استان همدان در آنجا عملیات کردند، به عنوان محل ملی ثبت ملی شده که این اتفاق بسیار مهمی بود.

وی تاکید کرد: به زودی در منطقه قراویز که مرکز اصلی هدایت نیروهای سپاه استان و شهدای بزرگوار و خط مقدمی برای سر پل ذهاب بود، یادبودی احداث خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ