نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم، فیلمنامه و عکس مهاباد برگزار می شود

اقتصاد ایران: ارومیه-دبیر نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم، فیلمنامه و عکس مهاباد از برگزاری این جشنواره در مهاباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر. ابراهیم سعیدی چهارشنبه شب در گفت‌گو با خبرنگاران، با بیان اینکه هنرمندان ۱۱ استان در این جشنواره حضور دارند، افزود: این جشنواره با عنوان «آسمان» با موضوع زیست بوم زاگرس با حضور آثار هنرمندان ۱۱ استان در مهاباد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جشنواره استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، همدان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان حضور دارند.

سعیدی با اشاره به اینکه این جشنواره از ۱۸ تا ۲۱ شهریورماه برگزار می‌شود، ادامه داد: در بخش فیلمنامه در مجموع ۲۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که ۴۶ اثر را برای حضور در بخش مسابقه انتخاب شده است.

وی اضافه کرد؛ همچنین در بخش فیلم نیز ۳۰۰ اثر از ۱۱ استان کشور ارسال شده که داوران ۶۰ فیلم کوتاه در چهار حوزه داستانی، مستند، انیمیشن و تجربی را انتخاب کرده‌اند.

سعیدی افزود: در بخش عکس نیز ۸۰۰ اثر از ۱۶۶ عکاس به دبیرخانه ارسال شد که هیأت داوران ۶۷ اثر از ۴۲ عکاس را برای بخش مسابقه جشنواره انتخاب کردند.

دبیر نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم، فیلمنامه و عکس مهاباد گفت: آثار این جشنواره را در بخش فیلم سالم صلواتی، شیلان سعدی و پژمان علی‌پور، در بخش فیلمنامه توفیق امانی، جلال نصیری و تریفه کریمیان به عنوان اعضای هیأت انتخاب به مرحله داوری معرفی کرده‌اند.

سعیدی گفت: داوری آثار جشنواره در بخش فیلم را احمد الستی، احمد ضابطی جهرمی و سیف‌الله صمدیان، در بخش فیلمنامه محمد گذرآبادی، جابر قاسمعلی و خسرو سینا و انتخاب و داوری بخش عکس را مجید سعیدی، مهرداد اسکویی و جمشید فرج‌وند به عهده دارند.

نخستین دوره جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس «آسمان» از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد و مؤسسه «لاوان فیلم مکریان» و با همکاری سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینمای جوانان ایران، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و انیمیشن و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ