اکثرصهیونیست‌ها از طرح عقب‌نشینی از فیلادلفیاحمایت می‌نند

اقتصاد ایران: یک نظرسنجی نشان داد که ۵۳ درصد از صهیونیست‌ها از عقب‌نشینی نظامیان اسرائیل از محور فیلادلفیا موافقند و تنها ۲۹ درصد خواهان ادامه اشغال فیلادلفیا، حتی به قیمت عدم امضای توافق اسرا شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکثریت صهیونیست‌ها خواهان عقب‌نشینی از محور فیلادلفیا هستند

تارنمای فلسطین الیوم شامگاه چهارشنبه گزارش داد که سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اقدام به برگزاری یک نظرسنجی کرده که بر اساس آن ۵۳ درصد اسرائیلی‌ها گفته‌اند خواهان عقب‌نشینی ارتش از محور فیلادلفیا به منظور دستیابی به توافق مبادله اسرا هستند.

بر پایه این نظرسنجی، تنها ۲۹ درصد اسرائیلی‌ها خواهان ادامه اشغال محور فیلادلفیا حتی به قیمت عدم امضای توافق مبادله اسرا شده‌اند.

پیش از این، شبکه خبری الجزیره گزارش داد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی عوام فریبانه امروز تلاش کرد حماس را مسئول هلاکت ۶ نظامی اسیر اسرائیلی در غزه معرفی کند. این در حالی است که بسیاری از سیاستمداران غربی و صهیونیستی از جمله جو بایدن رئیس جمهور آمریکا معتقدند که کارشکنی‌های نتانیاهو مانع رسیدن به توافق آتش بس و آزادی این اسرا شده است.

نتانیاهو در این اظهارات بر مواضع خود در مورد تحت کنترل داشتن گذرگاه فیلادلفیا تاکید کرده و مدعی شد که این گذرگاه به منبعی برای قاچاق سلاح برای گروه‌های مقاومت در غزه تبدیل شده است.

با سپری شدن بیش از یازده ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم اشغالگران به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اشغالگران طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم غاصب صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از بیش از یازده ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ