نتانیاهو به دنبال نجات اسرا نیست و می‌خواهد آنها بمیرند

اقتصاد ایران: یکی از اسرای صهیونیست کشته شده در ویدیوئی قبل از مرگ خود گفته است که نتانیاهو به دنبال نجات اسرا نیست و می‌خواهد آن‌ها کشته شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، الکساندر لوبنوف اسیر صهیونیست که چندی پیش در غزه به هلاکت رسیده و جنازه وی به همراه ۵ تن دیگر از اسرای صهیونیست به سرزمین‌های اشغالی منتقل شده؛ در ویدیوئی که پیش از هلاکت از او گرفته شده و گردان‌های القسام ساعتی پیش آن را منتشر کرده‌اند گفته است: عناصر گردان‌های قسام ۱۰ بار من را جابجا کرده‌اند تا جان من حفظ شود.

وی در این کلیپ می‌افزاید: من به نتانیاهو و کابینه وی می‌گویم که در نجات دادن من شکست خوردید، شما بیشتر به دنبال قتل ما هستید.

این اسیر صهیونیست در این نوار ویدیوئی از ساکنان سرزمین‌های اشغالی می‌خواهد تا به خیابان‌ها بریزند و تظاهرات برپا کنند و هر کاری که لازم است برای آزادی اسرای اسرائیلی انجام دهند.

لوبنوف خطاب به سرکردگان رژیم صهیونیستی تاکید می‌کند: شما فقط به دنبال قتل ما هستید و نمی‌خواهید به توافق آتش بس دست پیدا کنید.

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» دیشب فایل ویدیوئی ضبط شده یک اسیر صهیونیست کشته شده در رفح در جریان تجاوز نظامی مستمر نظامیان صهیونیستی علیه این شهر را منتشر کردند.

در این فایل ویدیوئی، تصاویر و اسامی ۶ اسیر کشته شده در عملیات ارتش صهیونیستی که اخیراً اجساد آنها به فلسطین اشغالی بازگردانده شد، به نمایش درآمده است. منابع مختلف تاکید کرده بودند که اسامی این اسرا در قالب مرحله نخست توافق آتش بس که نتانیاهو بر سر راه تحقق آن مانع تراشی کرد، قرار داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ