برای تداوم حضور جوانمردی در عرصه قهرمانی تلاش می کنیم

اقتصاد ایران: سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک از تلاش برای منصرف کردن ساره جوانمردی برای اجرای تصمیمش به خداحافظی، خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، سید محمد پولادگر سرپرست کاروان پارالمپیک ایران با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام هشتم شیعیان حضرت ثامن الحجج(ع)، درباره خداحافظی ساره جوانمردی گفت: خبر خداحافظی ساره جوانمردی امروز و توسط خود ایشان اعلام شده، ابتدا باید بگویم که خانم جوانمردی با وجود فرزند خردسالش که در سنی است که به شدت به وجود مادر نیاز دارد، و این نیاز دوطرفه هست در اینجا حضور داشت و این بحران را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرد و با شایستگی موفق به کسب مدال طلا شد.

وی ادامه داد: ساره جوانمردی توانست با کسب چهارمین مدال طلایش، در یک جایگاه بلند مرتبه در پارالمپیک قرار بگیرد و یک رکورد تکرارنشدنی از خودش بر جا گذارد، این نشان می‌دهد که او یک ورزشکار توانمند با مدیریت فوق العاده است و شایستگی این را دارد که کماکان در این عرصه مایه سربلندی، اقتدار و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در میادین ورزشی شود.

پس از مسابقه با جوانمردی صحبت کردم، فکر می‌کنم خستگی این چند روز حضور در کشور فرانسه و مسابقات، همچنین فشار اردوهای طاقت فرسا که پشت سر گذاشته، باعث اعلام این موضوع شد. جوانمردی سرمایه ارزشمند کشور است و قطعا همه تلاش می‌کنیم که حضورش در این عرصه ادامه داشته باشد.

باید توجه کنیم که غلبه بر عشق مادری کار بسیار سختی است و هیچکس نمی‌تواند خودش را در جایگاه او قرار بدهد. او خیلی شرایط سختی داشت و علی رغم فراهم شدن امکان همراهی فرزندش، تصمیم گرفت به تنهایی به مسابقات بیاید و باید او را تحسین کنیم که مدیریت کرد و به افتخار دیگری برای ایران عزیز اسلامیمان دست یافت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ