مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر لازم الاجرا است

اقتصاد ایران: کاشان - امام جمعه کاشان گفت: مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر همانند دیگر مصوبات قانونی لازم الاجرا است.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در حاشیه برگزاری جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مهمترین دلیل قیام امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بود، اظهار داشت: از این رو لازم است این واجب فراموش شده در سطح جامعه بیش از پیش گسترش پیدا کند.

وی با بیان اینکه اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان از مدیران و مسئولین ارشد شهرستان کاشان هستند، ابراز داشت: باید از تمام ظرفیت و توان خود در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی استفاده کرد.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه تمام تلاش فعالین امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان این است که به خدا و پیامبر اکرم (ص) اطاعت شود، تصریح کرد: البته که هر چه به سمت ظهور نزدیکتر شویم کار جبهه حق سخت‌تر و مشکل تر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین دلیل این موضوع این است که مهلتی که شیطان از خداوند متعال گرفته است تا روز معلوم است و بعد از آن انحراف انسان‌ها تمام می‌شود و از این رو تلاش شیطان هم برای انحراف انسان‌ها بیشتر می‌شود و از این رو هر چه ظهور نزدیکتر شود کار سخت‌تر می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه شیطان خیلی بهتر از ما می‌داند که چقدر به ظهور نزدیک شده ایم، خاطرنشان کرد: پس هر چه به ظهور نزدیک بشویم دسیسه‌ها و نقشه‌های شیطان هم برای انحراف انسان بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه اینگونه نیست که ما نتوانیم بر شیطان غلبه کنیم، گفت: سنت الهی حتماً بر این است که ما بر شیطان حتماً پیروز می‌شویم ولی هر فرد با هر توان که دارد برای مبارزه با شیطان باید وارد میدان شود.

امام جمعه با بیان اینکه برخی فکر می‌کنند که هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند، ابراز داشت: حتی اگر این تصور هم دارید یاد امام زمان (عج) را باید زنده نگه داشت و با این روش حتی با دست خالی هم می‌توان در مقابل جبهه باطل ایستاد و مبارزه کرد و به پیروزی رسید.

وی با اشاره به لزوم تقویت جایگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان تصریح کرد: مصوبات ستاد امر به معروف و نهی از منکر همانند دیگر مصوبات قانونی لازم الاجرا است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ