فعالیت‌های فرهنگی در مسیر بهشت انجام شد

اقتصاد ایران: مشهد- اداره تبلیغات اسلامی مشهد همگام با قشرهای مختلف مردم و مسؤولان فعالیت‌های متنوع فرهنگی در مسیر حرکت زائران رضوی اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اداره تبلیغات اسلامی مشهد همگام با قشرهای مختلف مردم و مسؤولان این شهر فعالیت‌های متنوع فرهنگی در مسیر حرکت زائران رضوی اجرا کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد در گفت وگو با خبرنگار مهر هماهنگی، توجیه، سازماندهی و اعزام مبلغ به مواکب جاده‌ای و سطح شهر مشهد را از جمله اقدامات انجام شده این اداره عنوان و اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات فرهنگی با موکب جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی همکاری داشتیم.

حجت الاسلام مهدی رحمانی، همکاری در توجیه و آموزش کوتاه طلاب عملیاتی در مواکب، تهیه جزوه قدم قدم تا حرم برای هدایت معنوی و همکاری طراحی ساختار و شیوه عملیات و خدمات تبلیغی در مواکب و محل‌های اسکان را از جمله اقدامات بخش آموزشی و پژوهشی و تولید محتوا بیان کرد.

وی، تهیه دو کلیپ نذر آب در راستای افزایش جلب مشارکت و قدم قدم با هوش مصنوعی در زمینه اطلاع رسانی خدمات را از جمله اقدامات بخش رسانه این اداره بیان و تصریح کرد: با هدف برطرف کردن نیازهای مختلف زائران رضوی در زمینه‌های احکام، معرفتی، آداب زیارت و … کانالی با عنوان هم قدم تا حرم در جهت بر طرف کردن نیازهای مختلف زائرین از جمله معرفتی، احکام، آداب زیارت و … در پیام‌رسان ایتا به آدرس: https://eitaa.com/hamghadam_ta_haram راه‌اندازی شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مشهد با بیان اینکه روزانه چند مسابقه طراحی و اجرا شد خاطر نشان کرد: ۲۰ هدیه تبرکی حرم مطهر و اسکان رایگان ۳ روزه در مشهد از جمله هدایای این مسابقات بود.

رحمانی افزود: با همکاری بخش کارشناسی هیئت‌ها و شورای هیئت‌های مذهبی ضمن جانمایی غرفه موکب، مجوز لازم برای فعالیت آنها صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: این اداره در تهیه و تأمین آب به مواکب از سوی خیران و پویش نذر آب نیز همکاری داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ