امیری: فکر می‌کردم سه مدال در پارالمپیک می‌گیریم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: فکر می‌کردم یک طلا و نقره در تپانچه و یک مدال هم در تپانچه بادی آقایان در پارالمپیک بگیریم.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، حسین امیری سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی در پایان رقابت نمایندگان کشورمان در این رشته در پارالمپیک 2024 پاریس که با کسب یک مدال طلا توسط ساره جوانمردی همراه بود، گفت: برای بیشتر از این آمده بودیم. تمرینات خیلی خوبی داشتیم و کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و توان یابان نیز زحمات زیادی کشیدند و همه توان خود را به کار بستند.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی افزود: درخصوص سلاح‌ها باید عنوان کنم که ما با تحریم مواجه هستیم. با این وجود در آخرین اردو بهترین فشنگ هم تهیه شد. نمی‌توانم بگویم که نتیجه در پاریس خیلی مرتبط با امکانات بوده است، اما بی تاثیر نیستند و البته شانس هم دخیل است.

امیری عنوان کرد: در تپانچه بانوان فکر می‌کردیم دو مدال می‌گیریم. متاسفانه نسرین شاهی دیسکالیفه شد و من هنوز هم این موضوع را باور ندارم. اگر دو مدال در تپانچه گرفته بودیم، قطعا ساره جوانمردی امروز روحیه بهتری داشت. ساره کار بسیار بزرگی انجام داد. او چند ماه قبل رکورد جهان را شکست و در چنین شرایطی، رقابت بعد از آن سنگین است.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: درخصوص بخش سه وضعیت، باید بگویم که این رشته مرتبط با تجهیزات است. تجهیزات در این ماده کامل نبود. کمیته پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و توان یابان هم تلاش زیادی کردند که امکانات کامل باشد. ما در نهایت یک اسلحه از بخش سالم‌ها گرفتیم اما آپشن‌های اضافی مورد نظر را نداشتیم و این مسئله روی کیفیت کار شجاعی تاثیرگذار بود. در مجموع فکر می‌کردم یک طلا و نقره در تپانچه و یک مدال هم در تپانچه بادی آقایان بگیریم.

وی در پایان گفت: اینکه ما از دهکده ورزشکاران جدا بودیم، خیلی خوب رود، چون فشار کمتر بود و به لحاظ خواب و تغذیه و ... شرایط خوبی داشتیم. اگر هم ضعیف بودیم، من مسئولیت را برعهده می‌گیرم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ