ماموریت مشترک وزارت بهداشت و ستاد اجرایی فرمان امام

اقتصاد ایران: وزیر بهداشت در دیدار رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بر همکاری دو مجموعه در اهداف مشترک حوزه سلامت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز فتاح رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با حضور در وزارت بهداشت، با وزیر بهداشت، دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، در این دیدار با اشاره به نیت و توان بالای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه سلامت، گفت: مأموریت مشترک وزارت بهداشت و ستاد اجرایی، محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان در رفع نیازهای حوزه سلامت است.

وی با بیان اینکه اعتقاد داریم انسان سالم محور توسعه و پیشرفت است، افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اقدامات بزرگی در حوزه سلامت و صنایع دارویی در کشور انجام داده که بسیار ارزشمند است و این ظرفیت می‌تواند در خدمت محرومان باشد.

پرویز فتاح نیز با تبریک انتخاب دکتر ظفرقندی به عنوان وزیر بهداشت و با اشاره به سنگینی و سختی مسئولیت در شرایط کنونی کشور، تاکید کرد: ستاد اجرایی در ابعاد مختلف فعالیت دارد که خیلی از فعالیت‌ها محدود شده اما در حوزه سلامت نمی‌خواهیم محدودیت ایجاد کنیم بلکه به فکر توسعه خدمات و محصولات به ویژه برای اقشار نیازمند هستیم.

وی با بیان اینکه نگاه ما به حوزه سلامت، جنبه مردمی و کمک به محرومان دارد، افزود: در حوزه دارو و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی از جمله بیمارستان درمان سرطان در تهران اقدامات مناسبی در زمینه کاهش هزینه‌های وزارت بهداشت انجام شده و اعتقاد داریم کمک ما به حوزه سلامت باید بر اساس اعلام کارشناسی و نیازمندی از سوی وزارت بهداشت باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ